  • 1. Data: 2011-08-13 06:26:26
    Temat: Re: Uszkodzone pliki jpg
    Od: Marek <g...@w...pl>

    W dniu 2011-08-18 01:36, Michal pisze:
    > W jaki sposob uszkadzaja sie pliki ze widac tylo czesc fotki tak jak
    > tutaj: http://imageshack.us/photo/my-images/838/tropik8898u
    szkodzone.jpg/ ?
    > Czy powod np. nagle przerwanie kopiowania?

    W moim przypadku przyczyną był nowy czytnik kart. Do pewnego momentu
    używałem podłączanego na kabelek taniego chińskiego czytnika. Nie miałem
    żadnych problemów z kartami do 16 GB (SDHC). Potem zgubiłem czytnik i
    kupiłem następny, taki w formie pendrive'a. I przy kopiowaniu zaczęły mi
    się pojawiać takie kwiatki jak na Twoim zdjęciu lub "przesunięte"
    kolory. Widać to było już na podglądzie RAW'ów. Podgląd RAW'ów był ok.
    Ale tylko podgląd, pliki były pouszkadzane dalej.
    Co ja się nadenerwowałem, że pada mi aparat...

    Pozdrawiam,
    Marek