  • 1. Data: 2011-08-19 10:35:59
    Temat: Ciekawostka - dane na DVD na zawsze
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.engadget.com/2011/08/15/m-disc-holds-your
    -data-forever-we-go-hands-on-for-a-few-minut/

  • 2. Data: 2011-08-19 13:22:00
    Temat: Re: Ciekawostka - dane na DVD na zawsze
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-19 12:35, atm pisze:
    > http://www.engadget.com/2011/08/15/m-disc-holds-your
    -data-forever-we-go-hands-on-for-a-few-minut/

    He, ludzie naiwnie myślą, że ktoś będzie oglądał ich zdjęcia po zejściu.

    --
    pozdrawia Adam
    /moja ulubiona lektura? - moje curriculum vitae/

  • 3. Data: 2011-08-19 19:43:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 15:22, Janko Muzykant pisze:
    -data-forever-we-go-hands-on-for-a-few-minut/

    > He, ludzie naiwnie myślą, że ktoś będzie oglądał ich zdjęcia po zejściu.

    Może raz, przy sortowaniu śmieci?! Ale pod warunkiem, że zdjęcia będą na
    papierze, bo nikomu nie będzie chciało się przeglądać dysków czy innych
    nośników, szczególnie na archaicznych nośnikach(kto dziś może przeglądać
    zdjęcia zapisane na FDD? Ten kto ma starą obudowę do PCta).

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 4. Data: 2011-08-24 22:33:50
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-08-19 21:43, "Paweł W." pisze:
> [...]
    > nośników, szczególnie na archaicznych nośnikach(kto dziś może przeglądać
    > zdjęcia zapisane na FDD? Ten kto ma starą obudowę do PCta).

    He, he zdjecia na fdd dowcipas :))

    G.

  • 5. Data: 2011-08-24 22:56:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 24, 6:33 pm, Alias Awatar <b...@a...eml> wrote:

    our-data-forever-we-...

    > He, he zdjecia na fdd dowcipas :))

    Nie takie brednie tu wypisuja.
    No ale moze chlopina mial jakies miniaturki zdjec na mysli, albo
    zapisane w podlej jakosci.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 6. Data: 2011-08-25 05:34:08
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-08-25 00:33, Alias Awatar pisze:

    > He, he zdjecia na fdd dowcipas :))
    >[...]

    Nie śmiej się - kiedyś faktycznie tak było. Istniały nawet aparaty
    cyfrowe w których zdjęcia były nagrywane na dyskietkach -
    http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Mavica. Dyskietek używano też kiedyś
    powszechnie do archiwizacji różnych plików - w tym również i zdjęć.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2011-08-25 09:41:22
    Od: niddhogg <b...@g...com>

    > He, he zdjecia na fdd dowcipas :))
    > Nie takie brednie tu wypisuja.
    > No ale moze chlopina mial jakies miniaturki zdjec na mysli, albo
    > zapisane w podlej jakosci.

    znow jakas dzieciarnia sie tu wymadrza. ja jeszcze kojarze czasy kiedy
    corel albo photoshop byly dystrybuowane na ilus tam dyskietkach i
    generalnie nie bylo zadnej innej alternatywy jak tylko wymontowywac
    twardziela a pozniej go podlaczac do kabla IDE w miejscu docelowym
    (drukarni, naswietlarni). dyskietek 5' jakos nigdy nie widzialem w
    uzyciu.

  • 8. Data: 2011-08-25 10:38:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 5:41 am, niddhogg <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > twardziela a pozniej go podlaczac do kabla IDE w miejscu docelowym
    > (drukarni, naswietlarni). dyskietek 5' jakos nigdy nie widzialem w

    No wlasnie widac staruszku, ze kojarzysz czasy polskiej nedzy i
    ubustwa, kiedy to nie mogles nic innego
    " jak tylko wymontowywac twardziela a pozniej go podlaczac do kabla
    IDE w miejscu docelowym (drukarni, naswietlarni). "

    Dyskietek 5 stopowych widziec raczej nie mozna bylo, bo takich sie nie
    produkowalo.
    Poniewaz nie kojarzysz oznaczen to ci podpowiem, ze 5' to jest ponad
    poltora metra.
    Piec cali oznacza sie tak: 5", a piec stop tak: 5'.
    Byly za to dyskietki 8 calowe, 5,25 cala oraz 3,5 cala.
    Do kilku typow aparatow cyfrowych, byly tez stosowane dyskietki 2
    calowe.

    Wymadrzyl sie do ciebie starowinko, prawie szescdziesiecioletni
    dzieciak.

  • 9. Data: 2011-08-25 10:52:18
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-25 00:33, Alias Awatar wrote:

    > He, he zdjecia na fdd dowcipas :))
    >
    > G.

    Misiu a Sony Mavica to na czym zapisywała zdjęcia?

  • 10. Data: 2011-08-25 10:55:09
    Od: "Zygusik" <z...@o...pl>

    > He, he zdjecia na fdd dowcipas :))

    Kilkanaście lat temu na Targach Fotograficznych w Łodzi na jakimś stoisku
    specjalnie mi zrobili zdjęcie aparatem cyfrowym i dali na dyskietce. Dyskietkę mam
    do dzisiaj. Gorzej ze stacją FDD......nie mam :( Pozdrawiam
    Zygusik