-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <3...@g...com>
<5dd924c6$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
From: yabba <...@...pl>
Date: Thu, 28 Nov 2019 11:27:37 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <7...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: base64
X-Antivirus: Avast (VPS 191127-0, 2019-11-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 31
Message-ID: <5ddfa11a$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.74.4.142
X-Trace: 1574936858 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17355 89.74.4.142:61222
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667167
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23-11-2019 o 14:17, Zenek Kapelinder pisze:
> Nie chodzi mi o interpretację niejasnego prawa. Chodzi o jego praktyczne
zastosowanie. Samochody są w określonym celu i nie jest tym celem stanie przed
przejściami na które potencjalnie może ktoś wejść. Zwlaszcza ze jak do tej pory ci co
lansują mode bezwzględnego pierwszenstwa pieszych przed przejsciem nie potrafią dać
żadnych argumentów dlaczego pieszy ma mieć ekstra przywileje. Jesli daje się komuś
bezwzględne pierwszenstwo przed przejsciem to musi być system kar za niestosowanie
się do pierwszenstwa. Inaczej będę grał w chuja z kierowcami. Będę energicznie
podchodzil do przejscia a jak już się zatrzyma kilka samochodow, w tym ostatni na
kufrze przedostatniego, to wyjmę telefon i będę udawal ze przez niego gadam stojąc
pol metra od krawężnika. W miarę możliwości tak będę grał w chuja z kierowcami. Moge
rowniez udawać że mam problemy z chodzeniem i przechodzić 20 razy dłużej niż to
normalnie trwa. Jesli kierowcy chcą się bez walki zgodzić na duże utrudnienie,
dodatkowy koszt, stratę czasu tylko dlatego że rocznie na własne życzenie ginie
niecale 300 osób to im nowe przepisy się należą. Jesli zrobia takie chujowe przepisy
jak mówił premier to się do nich dostosuje w wersji jednoosobowego strajku
wloskiego. Gdybym miał się zakładać jaki będzie bilans wypadków na przejsciach po
roku dzialania nowych przepisów to bym obstawiał liczbe zabitych pomiędzy 800 a
1000.
>
Czy po uchwaleniu tej zmiany w przepisach, mógłbyś uprawiać ten trolling
w okolicach ulicy Wiejskiej i Alei Ujazdowskich w Warszawie?
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.19 15:31 Zenek Kapelinder
- 28.11.19 15:59 J.F.
- 28.11.19 17:02 Zenek Kapelinder
- 28.11.19 17:52 FreyKol
- 29.11.19 01:12 yabba
- 29.11.19 04:49 RadoslawF
- 29.11.19 05:01 andal
- 29.11.19 07:38 RadoslawF
- 29.11.19 09:15 yabba
- 29.11.19 10:05 RadoslawF
- 09.12.19 17:26 collie
- 09.12.19 20:31 u...@g...com
- 09.12.19 20:47 Shrek
- 09.12.19 21:04 Usenet Account
- 09.12.19 21:26 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-12-04 Wrocław => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-04 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-04 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-04 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=