  • Data: 2011-11-01 14:56:49
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    news:4eb00436$0$30598$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb
    .com...
> [...]
    .com...

    > Funkcje PDA i okoliczne, których tansze telefony nie mialy.

    Czyli Motorola Razr to smartfone, bo ma kalendarz i terminarz zadan? :-)
    Smieszne...

    > I rysikiem sie w nie stukalo, albo mialy klawiature qwerty.

    Czyli HTC Desire nie jest smartfonem bo rysikiem sie w niego nie stuka? :-)

    > Wikipedia mówi, ze obecnie tylko cena.

    Czyli smartfony dodawane do abonamentu za 1zl nie sa smartfonami? :-)

    > Bo widzisz: tanie telefony, nazywane przez ciebie glupimi, juz od dawna
    > obsluguja gry i aplikacje w Javie na ten przyklad. Za esemesy sie kupowalo
    > ze strony operatora. Byc moze nadal mozna.

    Sam widzisz, ze kryteria jakie sam podajesz sa bardzo smieszne
    i typowe dumbfony, jak Motorola Razr, pasuja wedlug tych
    kryteriów do smartfona, a typowe smartfony nie pasuja do Twojego
    kryterium z rysikiem, bo rysika ani klawiatury nie wspieraja?

    > Kryterium ceny ci nie wystarczy by sie wyrózniac?
    > Nie jestes dumny, ze przeplaciles za ajfona?

    Nie, nie wystarczy, bo sa smartfony za zlotówke.
    Gdzie wiec lezy granica miedzy dumbfonem a smartfonem? Na 50gr?

    > Nie odszczekuj sie jak przedszkolak, klamco i falszerzu historii.

    Mam wrazenie ze rozmawiam ze szczeniakiem wiec dostosowuje
    swój jezyk aby Ci latwiej bylo zrozumiec :-)