  • Data: 2011-11-01 16:14:20
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    news:4eb012ba$0$30553$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb
    .com...

    > Nie chce mnie się w to wnikać, ale czuję że piszesz jakieś bzdury.
    > Poczekam aż ktoś kompetenty zdementuje.

    Zachowujesz się jak typowy wierny kościoła co sam pisma nie rozumie
    i czeka aż mu ktoś to wyłoży jak ma rozumieć np. w katechiźmie... :-)

    > A widzisz. To już dawno ustalilismy, że wolisz lans zamiast jakości i
    > dorabiasz ideologię do swojego badziewiarstwa.

    Szkoda że wyciąłeś obszerne uzasadnienie tej opinii...
    Nie chodzi o żaden lans tylko praktyczność i oszczędność.
    Nie potrzebne mi dwa urządzenia z LCD i GPSem skoro
    jeden może z powodzeniem pełnić funkcję obu.

    > Bo jest wygodny i synchronizowany z Outlookiem.

    > Owszem noszę tablet w torebce. Ale rzadko używam.

    Nie zrozumiałeś aluzji. Sam używasz urządzeń wielofunkcyjnych
    i Twój telefon jest jednocześnie urządzeniem do pisania smsów
    i urządzeniem do robienia zdjęć czy urządzeniem typu PDA
    a przecież wiesz, że każde z tych funkcji to tylko namiastka, nie?
    I prawdziwy PDA byłby lepszy od tej Twojej wielofunkcyjnej namiastki.

    > Nie zmieniaj tematu, bo to powyższe to funkcje smartfona z definicji.

    Której definicji? Nie przytoczyłeś żadnej...
    Poza tym te funkcje budzika ma nawet Nokia Classic.

    > Pilot do ogłupiającego pudła nigdy w niej nie występował.

    To, że pewnych programów TV nie rozumiesz, że są dla Ciebie
    za trudne lub nudne nie znaczy że to pudło jest ogłupiające :-)

    > Bo mało jest teraz telefonów bez internetu. Wszystkie klasyczne telefony
    > już mają. Obok możliwości uruchamiania aplikacji. Nadal jednak nikt nie
    > wchodzi do sklepu prosząc sprzedawcę o rekomendację telefonu z pilotem do
    > telewizora, więc daruj sobie takie głupoty.

    Bo mało kto wie że taka funkcja w ogóle może istnieć...
    Ale przyjdzie taki czas że będą o to ludzie pytać :-)

    > Śmiech to zdrowie.

    > Jakie niegrzeczne? Kupiłeś białego "smarfona" i zainstalowałeś pół miliona
    > aplikacji, bo ci rakotwórca powiedział w reklamie, że będziesz "hip"
    > dzięki temu. Nie ma się czego wstydzić, miliony nieoryginalnych naiwniaków
    > na świecie padły ofiarą tego samego chwytu marketingowego.

    Jesteś chory.

    > Niesamowite, że niektórzy nadal wierzą, że kupili coś wyjątkowego, gdy
    > zakładają takie same od lat identyczne białe słuchawki jak pierdylion
    > naiwniaków przed nimi.

    Zabawne jest jak Cię irytuje otaczający Cię świat...
    To symptom właśnie człowieka niedostosowanego, sfrustrowanego,
    z problemami psychicznymi...

    > Nie tylko.

    > Oczywiście, to kwestia pewnych priorytetów.
    > Telefon komórkowy można wykorzystać jako telefon,
    > PDA albo pilot do tefałenu.

    Czy dla Ciebie jest równość pomiędzy TV a TVN?
    Prezentujesz dosyć ograniczone podejście do zagadnienia...

    Wymowna cisza? :-)) Jesteś bardzo przewidywalny.

    > No co ty?
    > Nie jest super bo przecież dla niedzielnego czytelnika wystarczy?

    Tak, wystarczy, ale nie jest super.

    > Gdyby jeszcze tylko miał ekran nadający się do długiego czytania,

    A czemu niby się nie nadaje?

    > Ty nie rozumiesz co piszesz.

    Jasne :-))) Już sprawdziłeś znaczenie tego trudnego, obcego słowa?

    > Sprawdź sobie w internetach.

    Ile tych internetów znasz?

    > Nie.

    Oj tak, tak...