  • Data: 2011-10-31 19:19:52
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    news:4eaed928$0$1834$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.
    com...
> [...]
    .com...

    > Wręcz przeciwnie, od Nokii Classic się zaczyna. A dzień od Nescafe. I nie
    > widzę przeszkód w kupowaniu wygodniejszych urządzeń i niekorzystaniu
    > z marketu.

    No to jeśli Nokia Classic to za mało, to gdzie leży według Ciebie
    granica między dumbfonem a smartfonem? Która Nokia to jeszcze
    dumbfone a która już smarfone?

    Weźmy przykład konkretny: 5630 XtremeMusic. Dumbfone czy smartfone?

    > Potencjalnie samo zło.
    > W myśl fałszywych idei wiele zła wyrządzono w historii ludzkości.

    Podobnie jak nożami zabito wiele osób w historii ludzkości...
    Nie przeszkadza mi to jednak w ukrojeniu sobie nożem kromki chleba :-)
    Sam wyznajesz wiele idei, które moim zdaniem są durne, np. idea że
    tylko głupcy oglądają telewizję a mędrcy piszą na usenet i czytają ksiązki
    :-)
    Głupszej idei nie udało Ci się wymyślić czy Twój repertuar jest bogatszy?