eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCichy elektryczny crossRe: Cichy elektryczny cross
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Marek Borowski <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cichy elektryczny cross
    Date: Sun, 19 Apr 2009 22:27:09 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <gsg1hn$fl9$1@news.onet.pl>
    References: <gs81uc$fkr$2@news.onet.pl> <gs8287$ojr$1@inews.gazeta.pl>
    <gs82ti$po2$1@news.wp.pl> <gs83sn$q4p$2@news.wp.pl>
    <gs862q$rro$1@news.wp.pl> <gs86o8$s59$1@news.wp.pl>
    <gs87gh$33c$1@news.onet.pl> <gs95c3$dqv$1@news.wp.pl>
    <gsb131$mgq$1@news.onet.pl> <gsfn5v$fdb$1@news.wp.pl>
    <gsfqud$sd5$1@news.onet.pl> <gsg0gs$lhp$2@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-194126238208.net-serwis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1240172919 16041 194.126.238.208 (19 Apr 2009 20:28:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Apr 2009 20:28:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gsg0gs$lhp$2@news.wp.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594282
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuczu wrote:
    > Marek Borowski pisze:
    >
    >> To ze nie rozumiesz nie oznacza iz to sa bzdury. Nie kaze Ci nic rozbic
    >> Pisze o nowych modelach w porownaniu do starych - ze nic nie traca.
    >> Wyobraz sobie ze projektujesz nowsza wersje modelu motocykla.
    >> Dokladasz katalizator, stwierdziles iz dolozenie katalizatora obniza
    >> moc - zgadzam sie. Wiec aby utrzymac moc trzeba co zrobic tak ?
    >> Rozwiazan jest kilka jedno to zwiekszyc pojemnosc.
    >> Inne to np. zwiekszyc sprawnosc silnika - a to da sie zrobic dzieki
    >> zaawansowanym algorytmom sterowania silnika ktorych bez elektroniki
    >> nie uzyskasz. Popatrz sobie na nowe modele np. Bandita, Transalpa i
    >> zobaczysz ze tak sie robi.
    >
    > Wow ! Internetowi teoretycy to to co lubie najbardziej :)
    >
    > A powiedz mi moj Wielki Teoretyku jak mam odblokowac moce drzemiace w
    > posiadanym motocyklu bez jego zmiany na nowszy/wiekszy/mocniejszy ?
    >
    Ale po co ? Dyskusja zaczela sie od tego iz w nowe motocykle
    (spelniajace restrykcyjne normy halasu i emisji spalin, maja duzo
    wiekszy potencjal zdlawiony wlasnie przez te normy - nastawy zasilania,
    katalizatory, tlumiki) sa gorsze od starych. Wiec pisze ze nie sa.
    Lepiej miec nowe 2000 cm3 spelniajace wszystkie normy niz "oddlawione"
    stare 1500 cm3. (osiagi moga byc podobne).


    Pozdr

    Marek




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: