-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Ciągłość przeglądu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ot5flo$7a7$2$gof@news.chmurka.net> <ot5gom$4v2$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59f70a04$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<59f7293b$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<ot7cms$so9$2@node2.news.atman.pl>
<59f76b92$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<59f774cd$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<59f77a01$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<ot81ma$gjc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59f85e15$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<59f86ad4$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<59faf485$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<59fafb67$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
From: Poldek <p...@i...eu>
Date: Thu, 2 Nov 2017 12:55:00 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <59fafb67$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <59fb0790$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.50.117.154
X-Trace: 1509623697 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 80.50.117.154:50598
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2198508314
X-Received-Bytes: 3294
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618071
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-02 o 12:03, J.F. pisze:
>> Nie zostali zmuszeni przez nadzór, tylko przez parę lat dopłacali do
>
> Poniekad to jednak zmuszeni przez nadzor, ktory zaczal karami sypac.
>
>> interesu z OC. Dlaczego byli skłonni dopłacać? A no tak to bywa w
>> biznesie, że czasami prosta logika idzie na bok. Np. sprzedawcy
>> ubezpieczeń dostają prowizję od sprzedanej polisy, nie ważne ile TU na
>> tym straci, ważne żeby sprzedawać. Albo kombinują, że warto obniżyć
>> ceny, żeby ściągnąć do siebie klientów, pozyskać ich dane, profile
>> itp. i liczą na to, że wcisną klientom w pakiecie jeszcze inne
>> ubezpieczenia lub same dane mają wartość, a nieobniżenie cen i
>> nieprzyciągnięcie klientów oznaczałoby wypadnięcie z rynku. Nadzór
>> prześwietlił sprawę i pogroził paluszkiem, że tak nie można.
>
> No wlasnie - sami jakos nie wpadli, ze to sie nie oplaca i trzeba
> podniesc ceny.
> A co dalej ? zaczna obnizac, czy teraz nadzor bedzie karal za obnizki ?
> Czy spokojnie poczekaja az inflacja zezre podwyzki.
>
A co ma być? Ceny jeszcze trochę pójdą w górę, aż dojdą do poziomu przy
którym TU nie dopłacają do biznesu z OC i potem jeszcze trochę, żeby
sprawdzić, czy da się zarobić więcej, a potem odrobinkę w dół i znowu
dwa kroki w górę i tak do końca życia. Generalnie spodziewaj się stałego
trendu wzrostowego z chwilowymi przerwami.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.17 13:08 Poldek
- 02.11.17 13:09 Poldek
- 02.11.17 13:14 Poldek
- 02.11.17 13:19 Poldek
- 02.11.17 13:31 Poldek
- 02.11.17 13:35 Cavallino
- 02.11.17 13:42 Poldek
- 02.11.17 13:48 Poldek
- 02.11.17 13:54 ddddddddddddd
- 02.11.17 14:09 cef
- 02.11.17 14:12 Poldek
- 02.11.17 14:12 cef
- 02.11.17 14:14 Poldek
- 02.11.17 14:15 ddddddddddddd
- 02.11.17 14:16 Poldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=