  • Data: 2013-08-06 19:22:03
    Temat: Re: Ciag dalszy inwigilacji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    Dnia Tue, 6 Aug 2013 18:59:09 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    >Nie chcę Ci psuć dobrego samopoczucia:
    >http://www.dobreprogramy.pl/Nowe-luki-w-Samsung-Sma
    rtTV-telewizor-bedzie-ogladal-Ciebie,News,45425.html

    telewizor ?
    patrze na kamerke w notebooku. A ona patrzy na mnie.
    Jak mam sie dowiedziec czy ktos z niej akurat nie korzysta ?

    Na szczescie z tekturka jeszcze zaden hacker nie wygral :-)

    A smieci
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Ko
    ntrola_segregacji_smieci_dopiero_od_przyszlego_roku_
    .html
    Komendant wrocławskiej straży miejskiej zwrócił się do władz miasta z
    wnioskiem o 30 dodatkowych etatów dla Referatu Ochrony Środowiska.
    Nowi pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą
    sprawdzać, czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów,
    rzeczywiście to robią i czy robią to prawidłowo

    A ilez sie zaszczedzi, jak kazdy bedzie mial nad smietnikiem kamere
    :-)

    J.