  • Data: 2013-08-06 20:47:36
    Temat: Re: Ciag dalszy inwigilacji
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    artTV-telewizor-bedzie-ogladal-Ciebie,News,45425.htm

    > telewizor ?
    > patrze na kamerke w notebooku. A ona patrzy na mnie.
    > Jak mam sie dowiedziec czy ktos z niej akurat nie korzysta ?
    >
    > Na szczescie z tekturka jeszcze zaden hacker nie wygral :-)
    >
    > A smieci
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Ko
    ntrola_segregacji_smieci_dopiero_od_przyszlego_roku_
    .html
    > Komendant wrocławskiej straży miejskiej zwrócił się do władz miasta z
    > wnioskiem o 30 dodatkowych etatów dla Referatu Ochrony Środowiska. Nowi
    > pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą sprawdzać, czy
    > wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów, rzeczywiście to
    > robią i czy robią to prawidłowo

    Nosz ... jak się do tego "przygotowywali" to grozili sankcjami za
    niewypełnienie deklaracji na której było:
    - że segregować (innej opcji ponoć nie należało wybierać choć była ponoć
    przez pomyłkę)
    - ilu mieszka
    - ilu zameldowanych
    Co zamieszkujący, ale niewłaściwiel może powiedzieć o ilości osób
    zameldowanych ?!

    Przyszedł lipiec. Sierpień. Nie zmieniło się kompletnie nic. Pojemniki stoją
    na środku osiedla, jak stały na długo przed tymi pomysłami. Nikt nie będzie
    tam zap..ł bo po cholerę jak ma zsyp. Segregowanie i tak ograniczyłoby się
    do odrzucenia masy plastikowych butelek i metalowych puszek, co można zrobić
    zupełnie automatycznie.

    Natomiast ... wystawiłem koło śmietnika uszkodzonego UPSa. Za 3 godziny
    zerkam a tam .. matka z córką rozbierają go na części pierwsze. Zostawiają
    obudowę bo pomalowana i elektronikę, bo niestalowa, ale aluminiowy radiator
    ma, raczej nie tknęli. A zwykle wystarczają 2 godziny.

    > A ilez sie zaszczedzi, jak kazdy bedzie mial nad smietnikiem kamere :-)

    A ten telewizor z kamerą podglądającą to na każdym piętrze czy tylko na dole
    ? :-)