  • Data: 2013-08-06 19:31:50
    Temat: Re: Ciag dalszy inwigilacji
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Aug 2013 19:22:03 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    artTV-telewizor-bedzie-ogladal-Ciebie,News,45425.htm

    > telewizor ?
    > patrze na kamerke w notebooku. A ona patrzy na mnie.
    > Jak mam sie dowiedziec czy ktos z niej akurat nie korzysta ?

    Dobre pytanie. Zresztą ponoć do nowoczesnych samochodów też da się włamać.

    > Na szczescie z tekturka jeszcze zaden hacker nie wygral :-)

    Popełniasz myślozbrodnię ;-)

    > A smieci
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Ko
    ntrola_segregacji_smieci_dopiero_od_przyszlego_roku_
    .html
    > Komendant wrocławskiej straży miejskiej zwrócił się do władz miasta z
    > wnioskiem o 30 dodatkowych etatów dla Referatu Ochrony Środowiska.
    > Nowi pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą
    > sprawdzać, czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów,
    > rzeczywiście to robią i czy robią to prawidłowo
    >
    > A ilez sie zaszczedzi, jak kazdy bedzie mial nad smietnikiem kamere

    Chyba powoli czas się przyzwyczajać do czasów wszechobecnego szpiegostwa
    :-(

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy