eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaChyle czola ....Re: Chyle czola ....
  • Data: 2011-07-03 12:10:40
    Temat: Re: Chyle czola ....
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 3 Jul 2011 13:50:44 +0200, Waldek wrote:
    >To nie jest nawet kwestia rozbicia panewek.
    >Sama KONSTRUKCJA jest parszywa, silnik jest za chlodnica
    >wiec jest omiatany rowniez mokrym i zasyfionym powietrzem.
    >W zimie na krotkich trasach raczej napewno retmostat go nie zalacza
    >W efekcie IMO czesto dochodzi do korozji osi co powoduje zwiekszenie oporow
    >a tym samym w efekcie mozliwe spalenie wirnika.

    to jest fiat, we fiacie to nawet alternator potrafi skorodowac :)

    >Jak pisalem, wirnik przewiniety i sie suszy,
    >dalo sie dolozyc po 4 zwoje do kazdej sekcji /uklad polowkowy/
    >w lameli sa teraz 2 sekcje zamiast 16 - 20 zwojow.
    >Zobaczymy jak sie toto bedzie zachowywac jak zywica wyschnie

    bedzie sie za wolno krecic :-)

    >Zastanawiam sie czy czasem nie wartaloby popelnic jakiegos ogranicznika pradu
    >bo 30A topik przy mocniej obciazonym silniczku (np. przytarcie)
    >moze znow skonczyc sie spaleniem uzwojen przed przepaleniem tegoz bezpiecznika.

    Ale uwazaj, bo jak sie spali za wczesnie, to naprawa silnika glownego
    moze drozsza byc :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: