  • Data: 2011-12-01 16:15:20
    Temat: Re: Chyba zacznę fotografować Penelope Cruz
    Od: John Smith <j...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-01 15:30, marek augustynski pisze:
    > Kiedy pojawia się słowo ,,dobrze,, slowo ,,piekno,, zaczyna zanikac.
    > Podobnie jak z oswietleniem jest i z makijazem. Gdy kobieta go robi to
    > doprowadza swoja twarz do pewnego wyobrazenia o pieknie. Sam makijaz
    > może być wiec piekny ale kobieta dzieki niemu już nie. Ja to tak
    > odbieram i tak widze. Serio.

    Dobry makijaż, jak i dobre oświetlenie są przecież niezauważalne.
    Skąd wiesz ile wysiłku włożono w to, abyś ją postrzegał tak jak postrzegasz?

    Widziałeś ją osobiście?
    Nie sądzę. Oceniasz po wizerunku, który stworzono w mediach.
    Co powoduje, że uważasz ją za jedną z piękniejszych istot?
    Co sprawia, że pragniesz ją fotografować?
    Rozumiem, że stanowi ona dla Ciebie jako fotografa wyzwanie.
    Na czym więc konkretnie polega to wyzwanie?
    Czy temu wyzwaniu nie sprostał już dawno ktoś inny?

    --
    Mirek