  • Data: 2011-01-10 19:01:29
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 14:16:54 +0000 (UTC), jerzy szczudlowski napisał(a):

    > A można gdzieś zobaczyć porównanie tej "plastyki" na zdjęciach tego samego
    > motywu?

    http://www.pbase.com/hfoto/image/79005303/original
    Aczkolwiek to nie jest dobry przykład - skan z prawej jest przeostrzony,a
    cały cud "plastyki" to wysoka szczegółowość bez wyostrzania przez USM czy
    inne PSowe cuda - czyli z małym kontrastem lokalnym.

    To nie kwestia cyfrówek - mam przed sobą na tablicy kawałki odbitek z
    filmów czarno-białych - z małego i średniego formatu. Plastykę mają te ze
    średniego - są mało kontrastowe ale piekielnie szczegółowe w drobnych
    fakturach: psiej sierści, strukturze drewnianego kołka, liściach.

    Pozdrawiam,
    Henry