  • Data: 2013-07-02 14:21:16
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2013 12:25, Qlfon pisze:
    > Ehh,
    > Piątek DK10 kilka km za Sierpcem w stronę Bydgoszczy. Wyprzedzam na
    > długiej prostej dwa samochody. Pierwszy wziąłem, prędkość koło 110 i
    > nagle 30-40m przede mną drugi samochód zjeżdża w lewo w boczną drogę.

    Skoro orzekli brak Twojej winy, to zakładam, że był to wjazd na posesję
    lub jakaś gruntowa? Inaczej byłoby to wyprzedzanie na skrzyżowaniu.

    Swoją drogą nam w firmie w podobnych okolicznościach zginął w połowie
    robót elektryk - tylko on pędził ponad 2x szybciej...

    [ciach]

    > Uważajcie na siebie i ślepe baby.

    Niestety wielu uczestników ruchu myśli tylko o sobie. Niedawno jakaś
    głupia pi*.*da zablokowała mnie (jechałem samochodem) na... przejeździe
    kolejowym. Bo chciała wypuścić pasażerów...

    Tym razem nie daruję i nagranie dostarczę na komisariat, a co!