  • Data: 2013-07-02 22:55:37
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-02 22:42, Mari@ pisze:
    > *** Nie oszukuj się - to był Twój błąd. Nie wyprzedza się kolumny
    > samochodów, bo to zwiększa szansę na to, że w końcu któryś Cię nie
    > zauważy i wyjedzie.
    O tym to ja wiem ale to były dwa samochody a nie kolumna. Wcześniej
    wyprzedzałem inne samochody ale te dwa zacząłem wyprzedzać z mojego pasa
    ruchu. Artykuł już w samym tonie jest niekorzystny dla mnie: piszą że to
    skręcająca została uderzona przeze nie a nie że mi zajechano drogę + ten
    dodatek o kolumnie samochodów...
    Mój błąd był taki że nie dałem rady wrócić na swój pas - zafiksowałem
    się na przeszkodzie i w efekcie w nią przywaliłem.

    --
    Qlfon, Lublin