  • Data: 2013-07-02 20:46:09
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-02 19:47, Sir |Piernik pisze:
    > Qlfon pisze:
    > ...>8> Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero
    >
    > W szoku byles, to sie nie liczy!!
    > Przejdzie Ci, mam nadzieje. Swoja droga w czepku sie urodziles, patrzac
    > na Punto...
    > Quady sa bardziej niebezpieczne! Wiem bo na "firmowej integracji" malo
    > sie nie zabilem - ja w lewo a quad w prawo!! :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Sir Piernik
    > Betvelwe
    Dzięki, kumple w robocie też mówią że limit pecha się dla mnie skończył
    w momencie przywalenia w Punto a zaczął fart w życiu gdy "zsiadłem" ze
    Sprinciaka.
    Nie dałem rady uciec w prawo choć pewnie było to możliwe ale gdzieś
    (chyba stąd) pamiętam żeby nie kłaść moto tylko jechać do końca. To mnie
    chyba uratowało - gdybym się położył tobym tam na tym Punto został.
    Ktokolwiek o tym pisał - wielkie dzięki:)

    PS. A quad to raczej przeprawowy:) Straszę też Zonę motolotnią:)
    --
    Qlfon, Lublin