  • 1. Data: 2009-05-25 14:25:46
    Temat: Chwila odpoczynku od wpatrywania się w specyfikacje i szumy :)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Dlaczego o takich wydarzeniach dowiaduję się z newwslettera Chipa, a nie
    z grupy foto???
    > ,,Gazeta Wyborcza" uruchomiła serwis Duzykadr.pl prezentujący najlepsze zdjęcia
    prasowe i reporterskie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2009-05-25 14:30:32
    Od: "a.no" <a...@g...com>

    > Dlaczego o takich wydarzeniach dowiaduję się z newwslettera Chipa, a nie
    > z grupy foto???

    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    no widzisz a ja sie do wiedzialem z grupy foto :)))
    pozdrawiam, Artur. N.

  • 3. Data: 2009-05-25 14:36:26
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    a.no pisze:

    > no widzisz a ja sie do wiedzialem z grupy foto :)))
    > pozdrawiam, Artur. N.

    To dziwne bo ja również:)

    A.

  • 4. Data: 2009-05-25 16:28:45
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    Arek (G) pisze:

    > To dziwne bo ja również:)
    >
    > A.

    :) rozbawiliscie mnie wszyscy :)

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio

  • 5. Data: 2009-05-26 15:05:51
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    Ciekawe jakim robione aparatem? I jakim obiektywem?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2009-05-27 06:45:17
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Dlaczego o takich wydarzeniach dowiaduję się z newwslettera Chipa, a nie
    > z grupy foto???
    zdjęcia prasowe i reporterskie.

    Może dlatego, że sporo Polaków ma odruch wymiotny na samą nazwę GW...

  • 7. Data: 2009-05-27 08:54:31
    Od: u...@g...com

    On 25 Maj, 22:25, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Dlaczego o takich wydarzeniach dowiaduję się z newwslettera Chipa, a nie
    > z grupy foto???

    Trzeba bylo nie czytac newslettera, wczesniej czy pozniej ktos by o
    tym napisal (czego dowodem jest ten watek)

  • 8. Data: 2009-05-27 10:20:47
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    u...@g...com pisze:

    > Trzeba bylo nie czytac newslettera, wczesniej czy pozniej ktos by o
    > tym napisal (czego dowodem jest ten watek)

    Ale co dziwne, ani na Fotopolis, ani na Fotografuj.pl nie natknąłem się
    na notkę o tym wydarzeniu :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-05-27 16:46:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-27 12:20:47 +0200, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Ale co dziwne, ani na Fotopolis, ani na Fotografuj.pl nie natknąłem się
    > na notkę o tym wydarzeniu :/

    Otwartym pozostaje pytanie. Czy jest to wydarzenie?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam