  • Data: 2012-05-21 10:31:05
    Temat: Re: Chowana tablica
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2012 12:08, Tom01 pisze:

    > Minister finansów z premierem założyli w budżecie na ten rok ponad 1,2
    > mld złotych jako wpływy z mandatów. Za kasę unijną zakupiono ileś-tam
    > fotora... tfu, maszynek do robienia pieniędzy a "funkcjonariusze"
    > stawiają je w miejscach gdzie najłatwiej napstrykać przekroczeń
    > prędkości. Trzeba sie przed tym jakoś bronić. Oczywiście nie mówię o
    > durniach walących złoty dwadzieścia przez miasto, których trzeba łapać i
    > walić słone kary, ale sytuacje kiedy Straż Miejska postawi poza terenem
    > zabudowanym tymczasowy znak 40 i zaraz za nim radar. Mój ojciec -
> [...]

    W niektórych gminach to jest już totalna patologia - np. gnoi z gminy
    Biały Bór należy bojkotować jak się tylko da. Ja rozumiem kosić, jak
    ktoś ostro przekracza limit - nawet jeśli komuś "z boku" się wydaje
    niedorzeczny (bo może miejscowi coś wiedzą, o czym przyjezdny nie wie i
    jednak jest to ograniczenie racjonalnie uzasadnione).

    Ale do firmy przyszła kiedyś urocza parka: 60/50 i 52/50 (czyli
    przekroczenie o 2km/h - toż bardziej niebezpieczne będzie jeżdżenie z
    wzrokiem wlepionym w cyferblat, żeby nawet pół km/h nie przekroczyć!).
    Dodatkowy smaczek - oba pomiary były w odstępie 50 sekund. Łobuzy
    postawili skrzynki przed skrzyżowaniem i na poprzecznej za skrzyżowaniem.