  • Data: 2012-05-21 20:56:21
    Temat: Re: Chowana tablica
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-21 20:35, siny pisze:
    > moim zdaniem po to jest ograniczenie przez wioske do 40 czy 50 by je
    > przestrzegac
    > zerkni se na reszte europy jak to jest (patrz raczej na zachodnia jej czesc)
    > jezdza bezpiecznie i mniej trupow
    > dlatego napisalem ze jakby ktoremus tu z nas dziecko zabli to inaczej bys :)
    >
    > ogarniasz?

    Nie całkiem.
    W każdym razie lepiej nie pozwalaj swojemu dziecku jeździć na nartach po
    małopolskich stokach, bo na nich nie ma ograniczeń prędkości, a ja w
    zimię lubię na snowboardzie... no... zapierdalać! :)

    A prawda jest taka, że na tych, co dają po mieście na jednym kole
    dwieście, nie ma skutecznego i legalnego jednocześnie sposobu.
    Przeciętny Smerf machnie ręką i nawet nie podejmie pościgu, za to za
    osobą, która przebiegła na czerwonym świetle, gdy wszystko stało,
    weźmie, zawróci i wypisze 100 zł, bo niby tylko sobie przeszedłem, a
    mogłem przecież zabić... zatrzymując się na środku pasów, wyciągając z
    teczki Uzi i otwierając ogień do wszystkiego co by się poruszyło i to
    nielegalnie, bo na czerwonym!

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!