  • Data: 2023-01-02 08:49:46
    Temat: Re: Chłopy, Atmeg-i rzucili - prawie jak za komuny
    Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 2 stycznia 2023 o 04:17:25 UTC+1 JDX napisał(a):
    > Tyle tylko, że ten MCU to jakaś chujnia. Jego twórcy najwyraźniej
    > zapomnieli, że architektura ARMv6-M (czyli Corteksy M0/M0+) nie ma pary
    > instrukcji LDREX/STREX, po czym wymyślili, że zrobią dwurdzeniowy MCU na
    > niej oparty. Potem to do nich dotarło i zaczęło się tynkowanie w postaci
    > 32 sprzętowych spinlocków w module SIO (coś na miarę sprzętowego

    A jeśli wystarczy mi 1 rdzeń (jak tytułowe atmegi) - jakieś inne istotne wady RP2040?
    Bo cena kusi i akurat wydaje się mieć takie PWM jak szukam.
    AVR znam dobrze, ARM to dla mnie coś nowego ale może warto się przesiąść?
    Czy może jednak lepiej STM32? (ale znowu - w F103 z 8 timerów tylko 2 są "advanced"
    a potrzebuję 3, takie co sterują półmostkiem z dead-time)