  • Data: 2023-01-01 22:24:33
    Temat: Re: Chłopy, Atmeg-i rzucili - prawie jak za komuny
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > no i ... nie jest wrazliwe na rozmagnesowanie silnymi prądami ?

    Nie wiem, aż takich w okolicy nie mam.

    > Ale kostka flash, czy cos lepszego?

    Nie używam flash w ogóle.

    > A nie lepszy jakis kod korekcyjny?

    1. Jak pada kostka, to często cała. Kod nic nie pomoże.
    2. Protokół bootstrapu jest zaszyty w FPGA lub MCU, nie mam na niego
    wpływu. Układ głosujący można wpiąć w sposób przezroczysty.

    > A on nie ma flasha na pokladzie?

    Nie ma.

    > Zaraz ... to jak dziala takie Raspberry Pi Pico?
    > Przepisuje sobie do RAM ?

    Do ramu, albo potrafi też wykonywac w miejscu w zewnętrznej kostce przez
    XIP. Bardzo wygodne rozwiązanie.

    Pozdrawiam, Piotr