  • Data: 2023-01-01 15:32:34
    Temat: Re: Chłopy, Atmeg-i rzucili - prawie jak za komuny
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 1 stycznia 2023 o 13:12:52 UTC+1 Janusz napisał(a):
> [...]
    1284P-AU w Farnell-u. Koszmar ...

    > No na pewno lepszy niż w np arm-ach :)
    > a tu proszę
    > https://www.tme.eu/pl/katalog/rodzina-avr-8-bit_1136
    37/?page=1&products_with_stock=1
    > 74 pozycje dostępne.

    O, rzeczywiście troszkę rzucili, więcej niż mirsiąc-dwa temu, ale do "pełnego wyboru"
    jeszcze bardzo daleko.
    Tym bardziej, że tak na oko połowa dostępnych, jak nie więcej, to jakieś wynalazki
    microchipa.
    Niektóre pomysły mieli niezłe, jak więcej UARTów dla mniejszych obudów, ale ogólnie
    katastrofa po wykupie tylko nieco mniejsza od prognozowanej.
    Trzeba się jednak przyjrzeć tym nowym seriom AVR32/64/128 i nowym TINYczkom.
    Tylko to programowanie przez UPDI, PICIT4 kosztuje 5 stów, a może jest coś na Linuxa
    co da radę przez port równoległy?