  • Data: 2023-01-01 19:35:30
    Temat: Re: Chłopy, Atmeg-i rzucili - prawie jak za komuny
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1284P-AU w Farnell-u. Koszmar ...

    37/?page=1&products_with_stock=1

    > O, rzeczywiście troszkę rzucili, więcej niż mirsiąc-dwa temu, ale do "pełnego
    wyboru" jeszcze bardzo daleko.
    odwrotnie, to z miesiąca na miesiąc jest coraz mniej, np 'duże' megi
    poschodziły, to co zostało to resztki, amator coś wybierze.

    > Tym bardziej, że tak na oko połowa dostępnych, jak nie więcej, to jakieś wynalazki
    microchipa.
    Jakie wynalazki? przecież nie podałem ci PIC-y tylko atmele, jedynie w
    nowych uporządkowali trochę rejestry, trochę dodali timerów i trochę
    mocniejsze zrobili te większe atiny.

    > Niektóre pomysły mieli niezłe, jak więcej UARTów dla mniejszych obudów, ale ogólnie
    katastrofa po wykupie tylko nieco mniejsza od prognozowanej.
    > Trzeba się jednak przyjrzeć tym nowym seriom AVR32/64/128 i nowym TINYczkom.
    > Tylko to programowanie przez UPDI, PICIT4 kosztuje 5 stów, a może jest coś na
    Linuxa co da radę przez port równoległy?
    Była promocja na mplab snap, można było go niecałą stówke kupić, wiem bo
    mam, teraz to chyba w farnelu mają najtaniej.
    https://pl.farnell.com/microchip/pg164100/snap-in-ck
    t-debugger-mcu/dp/2915518
    Jak się chcesz nowymi prockami pobawić to najlepiej kupić taką płytkę
    ATmega4809 Curiosity Nano np farnelu
    https://pl.farnell.com/microchip/dm320115/curiosity-
    nano-eval-board-8-bit/dp/2932048
    taniej od snapa a też ma programator z debugerem który można odciąć i
    wykorzystywać samodzielnie.

    --
    Janusz