  • Data: 2023-01-01 11:59:34
    Temat: Re: Chłopy, Atmeg-i rzucili - prawie jak za komuny
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 1 stycznia 2023 o 11:52:31 UTC+1 Marek napisał(a):

    > Konkretnie które?

    A tak ogólnie wszystkie.
    Nieładnie się nazywają (to tak jak z Linuxem - jedyna zaleta to "what a cool name" -
    sam Linus tak pisał ;).
    No i w młodości żaden nie wpadł mi w ręce, a teraz to już mi się nie chce/nie mam
    czasu.
    Więc ogólnie bez powodu - choć może i z czytania, że architektura kilka razy
    zmieniana, a niby wciąż to samo (choć ogólnie każdy komputer to wciąż to samo, no
    trochę równoległe zmieniły, a kwantowe to dopiero będzie: "mówi pan, że nie działa,
    jak pan nie patrzy? ;)