  • Data: 2010-11-26 21:22:12
    Temat: Re: Chłodzenie CPU - ilość pasty
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-26 19:26, RoboD pisze:

    > Hmnnnn... nie wydaje mi się prawdopodobne aby powierzchnia była
    > aż tak nierówna. Nie mam w tej chwili możliwości sprawdzenia, ale
    > wydaje mi się, że powierzchnia styku jest wstępnie frezowana, szlifowana
    > i polerowana mechanicznie, o raczej wyklucza obecność na niej gór i
    > dolin. Mikroskop oczywiście pomijamy...
    Normalnie - tak. I jak zfrezujesz, przeszlifujesz i wypolerujesz blok
    miedzi/alu to taki zostanie, ale jak wsadzisz w blok alu rurki
    miedziane, zeszlifujesz to na rowno... to nie masz gwarancji, czy w
    transporcie ktoras rurka sie nie poruszy (a na nich cala mechanika tego
    sie trzyma, wiec waga aluminium podstawy kontra waga reszty coolera
    pracuje wlasnie w tym miejscu).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173