  • Data: 2015-10-13 01:11:42
    Temat: Re: Chinskie xenony
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    [..]
    [..]
    > Poza tym - masz D2S/D2R, czy D1 ?

    Bladego pojęcia nie mam, jak pisałem H4, palnik jest na pewno goły, ma
    cewkę do przesunięcia całości mechanicznie jak włączam długie.

    > Nie wykluczam tez, ze Chinczyk popelnil jakis blad w partii, ale zamiast
    > zniszczyc, to sprzedal/oddal do utylizacji, a potem w gaszczu
    > posrednikow towar z niesprawnego stal sie pelnowartosciowy.
    > I to trudno powiedziec w ktorym kraju ...

    Nie ma co gdybać, trzeba by mieć tą sztukę w ręku i obadać, równie
    dobrze gościu mógł coś celowo tam zmajstrować.

    [..]

    > Nawet wypalany moze byc liniami, a jak te linie geste, to efekt
    > "holograficzny" bedzie.

    Może inaczej, przyjmij do wiadomości że to *NIE* jest żaden hologram.

    [..]
    > trzeba.
    >
    > Tu jest uzyty SLA 2416MS. Znajdziesz pdf ?

    Masz wymagania :) nawet opisu tego układu nie ma. A chińskiego nie znam.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html