eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChinskie xenony › Re: Chinskie xenony
  • Data: 2015-10-13 13:08:14
    Temat: Re: Chinskie xenony
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pszemol pisze:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mvhfbc$q47$1@dont-email.me...
    >> Pszemol pisze:
    [..]
    >>> Czepiasz się.
    >> Wyprowadzam z błędu.
    > Ale błąd jest nieistotny i zaciemnia istotę przekazu filmowego:

    Ja takich błędów tolerować nie zamierzam i poprawiam jeśli biorę udział
    w konwersacji.

    > podróbki żarówek kosztują niby taniej niż oryginały, ale palą
    > przetwornice, czyli sumarycznie kosztują dużo, dużo drożej.
    > I o tym był film - a to że to nie hologramy to każdy bardziej
    > kumaty widz rozpoznał - to, że komuś wyleciało z głowy jak
    > się to-to nazywa nie dyskwalifikuje w moich oczach przekazu.

    Toż to ewidentny przypadek kiedy pan Zenek z naprawy wiertarek
    przebranżowił się na elektronikę motoryzacyjną. Pracowałem w
    autoryzowanym serwisie komórkowym, 300 techników z czego elektroników
    którzy wiedzą co robią można policzyć na palcach obu rąk, reszta to
    łapanka z ulicy i 2-tygodniowe przeszkolenie z czytania instrukcji
    serwisowej. W serwisówce instrukcja np:
    nie ma dźwięku z głośnika
    1. wymień głośnik
    2. wymień zabezpieczenie ESD na linii głośnika (podane oznaczenia elementu)
    3. wymień PM chip
    4. prześlij telefon do technika o wyższym levelu.
    I w ten magiczny sposób ludzie nie mający tak naprawdę pojęcia co robią
    naprawiają telefony. A najgorsze jest to że taki człowiek jest lepszy od
    elektronika z wiedzą i doświadczeniem bo nie spuszcza się nad
    urządzeniem wychodząc poza ramy serwisówki tylko po dojechaniu do końca
    listy wymienia płytę główną, przez co robi np 2 telefony na godzinę a nie 1.

    [..]
    > Weź sprawdź czy inna zabije drugi :-)

    Od 5 lat taka mi jeszcze nie zabiła.

    [..]
    >>>> I co z tego? Nie takie rzeczy ze szwagrem po pijaki się naprawiało :)
    >>> I to jest nieprofesjonalne właśnie.
    >> Miałem kiedyś (może nawet w odmętach dysków się jeszcze wala) pdf'a z
    >> instrukcją serwisową naprawy jakichś starych płyt głównych PC, było
    >> tam nawet o rekonstrukcji brakującego fragmentu płyty, nie dam sobie
    >> ręki uciąć ale dokument był opatrzony logiem firmy pokroju IBM.
    > Majaczysz i mataczysz. Niewykluczone że w czasach gdy komputer
    > kosztował 40000 dolarów to opłacało się robić takie cuda, nie dziś
    > z przetwonicą za 450zł.

    To już zeszliśmy z argumentu profesjonalizmu na ekonomię?

    >> W tym przypadku (spalony kondensator i 2 ścieżki, prawdopodobnie
    >> zwęglony kawałek laminatu) mamy taką samą sytuację. Skoro 30 lat temu
    >> można
    >> było to naprawić profesjonalnie to można i teraz. Ale jestem świadom
    >> że obecnie lansuje się metodę "nie działa - kup nowe".
    > Bo jest to metoda niezawodna.

    G..no prawda, jaką masz pewność że ta nowa już nie jest wadliwa?

    > Gdybyś dawał gwarancję na swoje naprawy to wiedziałbyś pewnie
    > że w warunkach samochodowych taka naprawiana domowym
    > sposobem ścieżka nie wytrzyma roku.

    Chyba nic nigdy nie naprawiałeś, takie odnoszę wrażenie.

    [..]
    >> Gdybym ja to naprawiał, balast byłby w stanie nie gorszym niż przed
    >> usterką.
    >
    > Jasne, bo Ty jesteś lepszy od Batmana.
    > Gratuluję samopoczucia i pewności siebie.

    To żadne przechwałki, myślę że połowa grupy PME jest w stanie to zrobić
    z podobnym rezultatem.

    [..]

    --
    AlexY
    http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: