-
Data: 2015-10-13 16:10:03
Temat: Re: Chinskie xenony
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mvioj1$9ot$1@dont-email.me...
>> Majaczysz i mataczysz. Niewykluczone że w czasach gdy komputer
>> kosztował 40000 dolarów to opłacało się robić takie cuda, nie dziś
>> z przetwonicą za 450zł.
>
> To już zeszliśmy z argumentu profesjonalizmu na ekonomię?
Profesjonalizm cały opiera się na ekonomii.
Facet prowadzi biznes a nie chałupnictwo dla przyjaciół.
Wcale się nie dziwię że tak upalonych płytek nie naprawia.
Naprawianie ich to byłaby nieodpowiedzialna amatorszczyzna.
>>> W tym przypadku (spalony kondensator i 2 ścieżki, prawdopodobnie
>>> zwęglony kawałek laminatu) mamy taką samą sytuację. Skoro 30 lat temu
>>> można
>>> było to naprawić profesjonalnie to można i teraz. Ale jestem świadom
>>> że obecnie lansuje się metodę "nie działa - kup nowe".
>> Bo jest to metoda niezawodna.
>
> G..no prawda, jaką masz pewność że ta nowa już nie jest wadliwa?
Bo była wykonana i przetestowana na linii produkcyjnej w fabryce.
Ty swoją naprawę "przetestowałeś" u siebie na stole...
>> Gdybyś dawał gwarancję na swoje naprawy to wiedziałbyś pewnie
>> że w warunkach samochodowych taka naprawiana domowym
>> sposobem ścieżka nie wytrzyma roku.
>
> Chyba nic nigdy nie naprawiałeś, takie odnoszę wrażenie.
Wiele rzeczy naprawiłem. Ale hobbystycznie. Przeważnie dla siebie.
Więc liczyłem się z faktem że nie mogę płytki po naprawie przetestować
na wytrzymałość na wibracje, na temperaturę -20C albo +70C itp.
> [..]
>>> Gdybym ja to naprawiał, balast byłby w stanie nie gorszym niż przed
>>> usterką.
>>
>> Jasne, bo Ty jesteś lepszy od Batmana.
>> Gratuluję samopoczucia i pewności siebie.
>
> To żadne przechwałki, myślę że połowa grupy PME jest w stanie to zrobić z
> podobnym rezultatem.
Dodajmy, dupianym rezultatem. Bez gwarancji co się stanie z naprawioną
ścieżką gdy będziesz próbował przetwornicy użyć w zimie, w nocy, w górach
na pełnym mrozie, gdzie temperatura ścieżki szybko skoczy od -20C do
np. +40C w kilka minut, bo te przetwornice w komorze silnika siedzą.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.15 16:12 Pszemol
- 13.10.15 16:42 Dariusz Dorochowicz
- 13.10.15 17:23 Piotr Wyderski
- 13.10.15 17:35 Pszemol
- 13.10.15 17:39 Pszemol
- 13.10.15 18:48 Tomasz Stiller
- 13.10.15 19:05 Pszemol
- 13.10.15 19:25 AlexY
- 13.10.15 22:24 Pszemol
- 14.10.15 09:35 J.F.
- 14.10.15 19:40 Tomasz Stiller
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)