    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chinskie xenony
    Date: Mon, 12 Oct 2015 13:14:51 +0100

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    [..]
    > Widzialem, i tym bardziej ostroznosc mi rosnie.
    > Serwis powinien sie cieszyc z takiej konkurencji, bo szybko do niego
    > klienco przyjda i zaplaca nie 200zl, ale 2000, a poszkodowani klienci
    > sami zrobia opinie :-)

    Ale sprzedaż mu spada bo takich bubli jest za mało i idę o zakład że
    przeszło 90% działa bez zająknięcia. Sam mam w samochodzie konwersję H4
    (zestaw palniki + balasty) którą zakładałem dobre 5 lat temu, najtańszy
    chińczyk i śmiga do tej pory.

    > Ale to moze byc dla uproszczenia - i tak wszyscy tak nazywaja.
    > Palnika nie zrozumieja, lepszej nazwy nie ma.

    Nie spotkałem się z nikim kto mówiłby na to żarówka, lampa i palnik to
    najczęstsze określenia.

    > Ja tego nie widzialem, ale tam moze byc jakis pseudoholograficzny element.
    > Jak sie robi forme do wtryskarki, to moze juz mozna w niej wypalic
    > bardzo drobniutki ksztalt, co sie bedzie troche jak hologram zachowywal.
    > Czy ewentualnie pozniej jakos naniesc na wyrob.

    Nie, to jest zwykły kod 2D, rozwinięcie kodów paskowych, wyguglaj "2D
    barcode". Jest wypalany laserowo.

    > Istotnie dziwnie piszczy.
    > Mozliwe ze naprawiana i dlatego nie bylo mu szkoda.
    > Z drugiej strony - z oryginalami chodzi, a z podrobkami jednak dymi.

    Bo ta podróbka jest wadliwa, może ma zwarcie w złączu? Pisałem o kabelku
    wcześniej.

    > No, jak taki dym z kondensatora leci, to moze i plytce zaszkodzic.

    I co z tego? Nie takie rzeczy ze szwagrem po pijaki się naprawiało :)

    > Czy zwegli kawalek, czy sciezki odklei - juz jako nowa sprzedac sie nie da.

    uuuuu.. chłopie, zejdź na ziemie, kto Ci będzie to rozbierał? A jak
    rozbierze to sorry - ingerencja użytkownika - nie uznajemy gwarancji.

    > A jak jeszcze tam w srodku uzwojenie przepali to moze byc bardzo zle.

    To się uzwojenie przewinie. Niewykonalne?

    > Swoja droga - xenony sa obecne na rynku z 15 lat, a schematow
    > przetwornic w sieci nie widzialem.

    Słabo szukałeś :)
    Mam gdzieś w zakładkach ale już nie mam czasu na grzebanie, do fabryki
    trzeba.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html