  • Data: 2015-01-30 20:46:11
    Temat: Re: Chinski scalak SGM 8592
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.01.2015 18:03, Tornad wrote:

    > Dzieki za odpowiedz i sugestie, ze uklad moze dzialac na zasadzie innej niz
    > sobie zalozylem.
    > Na jednym z wyjsc odbiornika pojawiaja sie paczki sygalow wcz. To koplikuje
    > uklad w stopniu przerastajacym moje mozliwosci jego rozgryzienia. Innymi slowy
    > poddaje sie.
    > Ale nie do konca. Postanowilem zajac sie analogicznym ukladem tyle, ze na
    > poziomie ultradzwiekow.
    > Oto uklad, ktory mnie zainteresowal i ktorego kilka egzemplarzy po 2 diolary
    sztuka, mam.

    > http://www.robot-electronics.co.uk/htm/srf05tech.htm

> [...]

    Jak koniecznie chcesz to zrobić sprzętowo to proponuje multiwibrator
    monostabilny o czasie trwania impulsu 10us (trigger), wyzwalany zboczem
    opadającym lub po zanegowaniu sygnału echo narastającym. No i jeszcze
    coś do startowania, bo samo może się nie wzbudzić. Tylko doczytaj co ile
    minimalnie można zapodawać triggery.

    Jakub Rakus