  • 211. Data: 2009-04-26 18:09:41
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > 1Znaczy chinski skuter jest zbiorowym wysilkiem umyslowym calego narodu
    > chinskiego? Smiala teza, potrafisz ja jakos udowodnic?

    czyżbys miał wspólne geny z niejaką M.Olejnik ??
    wciskasz komuś w usta swoje słowa, których ów ktoś w ogóle nie
    wypowiedział......

    potrafię udowodnić, że są bezpieczniki bo widziałem tylko widocznie ktoś nie
    potrafił ich znaleść bo być może myślał po swojemu a nie po wschodniemu

    > 2Jesli fachowiec nie znajduje bezpiecznikow w skuterze a nie ma w takiej

    moim zdaniem fachowcem można nazwać kogoś kto się na czymś zna i nie wstydzi
    się przyznać że na czymś innym (czego nie dotykał) się nie zna bo to
    całkowicie normalne
    ale jeśli ktoś mówi że robił skuter ale motocykla nie dotykał tylko mu się
    WYDAJE że jest do dupy to znaczy że tak naprawdę nie jest fachowcem tylko
    "panem mieciem" co to wicie rozumicie, plastikowe instalacje są do dupy bo
    ja przecież przez 30 lat robiłem stalowe
    może zna się na harleyach - nie wątpię, ale widzę że na chińskim sprzęcie
    kompletnie się nie zna

    > 3Chinskie naczynia sa do dupy,

    niezwykle śmiała teza.... są tacy co płacą za nie grubą "kapustę"

    > chinska elektronika jest do dupy, chinskie

    podejrzewam, że pół ekektronicznych urządzeń które masz w domu (łącznie z
    komputerem) jest made in china

    > zabawki sa do dupy,

    90% naszych dzieci się nimi bawi....

    > chinskie tekstylia sa do dupy...

    a jednak większośc ludzi ich używa

    > Tak, mam prawo przypuszczac, ze 90 % wyrobow z chin jest do dupy.

    no właśnie - przypuszczać
    a poświęć te 5 tys zł, dwa tygodnie i odwiedź ten kraj - zdziwisz się i to
    BARDZO MOCNO

  • 212. Data: 2009-04-26 18:14:28
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Sprawdz w archiwum grupy haslo "kuczu" wtedy bedziesz wiedzial co glupiego
    > zrobiles :)

    głupiego ?? nic z tych rzeczy
    nie znam człowieka i szczerze mówiąc nie mam ochoty poznawać
    po prostu drażnią mnie ludzie kreujący się na znawców skoro czegoś nawet nie
    dotknęli...
    na harleyach może się zna bo robił, o chińskich motocyklach zna się
    najlepiej na świecie choć jak sam pisze, ani jednego nie dotknął

  • 213. Data: 2009-04-26 18:19:54
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Czy któryś z wypowiadających się w tym temacie ma jakieś doświadczenie?

    Ja mam - jeżdżę od 2 lat i dlatego śmieszą mnie opinie niektórych
    "znaffffców" którzy wiedzą wszystko choć nawet tego nie dotknęli....
    Są tacy jak np Wiliam co nakręcili tym tysiące km i jest ok, ale przyjdzie
    "fachowiec" i stwierdzi ze to do dupy bo mu się tak wydaje :)
    No i najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że posiadacze chwalą, a
    narzekają tylko tacy znawcy co nie wiedzą o czym piszą

  • 214. Data: 2009-04-26 18:27:18
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości

    > czyżbys miał wspólne geny z niejaką M.Olejnik ??
    > wciskasz komuś w usta swoje słowa, których ów ktoś w ogóle nie
    > wypowiedział......
    "no bo wiesz.... jak miliardowy naród śmiał wymyślić miejsce dla
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    bezpieczników o którym rodzimy "fachowiec" nie słyszał.... toż to skandal i
    oznacza, że wszystko co chińskie jest do dupy..... "
    Twoje slowa. Podkrelslenie moje.

    > potrafię udowodnić, że są bezpieczniki bo widziałem tylko widocznie ktoś
    > nie potrafił ich znaleść bo być może myślał po swojemu a nie po
    > wschodniemu
    Hmm, jesli tak to pokaz gdzie ukryte sa bezpieczniki w chinskich skuterach.

> [...]
    > ja przecież przez 30 lat robiłem stalowe
    > może zna się na harleyach - nie wątpię, ale widzę że na chińskim sprzęcie
    Juz mi sie nie chce pokazywac ci cytata ale znajdz sobie post Kucza w ktorym
    mowi, ze osoboscie naprawial.

    > niezwykle śmiała teza.... są tacy co płacą za nie grubą "kapustę"
    To co mam ci teraz powiedziec, ze chodzi mi teraz o masowa produkcje? Czy
    bedziesz mi udowadnial, ze skutery produkowali juz w czasach dynasti Ming?

    > podejrzewam, że pół ekektronicznych urządzeń które masz w domu (łącznie z
    > komputerem) jest made in china
    Yhm, tylko nie nazywa sie to Ksi FI TIFI tylko Philips albo Sony albo
    Pioneer.

    > 90% naszych dzieci się nimi bawi....
    Taak? No to musze cie zmartwic moje dzieci nie bawia sie zabawkami za 20
    zlotych z marketu.
    Nie stac mnie na kupowanie gowna.

    > a jednak większośc ludzi ich używa
    Ty rozumiesz roznice pomiedzy : "wyprodukowano w chinach" a "wymyslono i
    wyprodukowano w chinach". Jesli chcesz powiedziec, ze wszystkie marki, ktore
    tam maja swoje produkcje nie maja woich standardow to gadasz glupoty.

    > no właśnie - przypuszczać
    > a poświęć te 5 tys zł, dwa tygodnie i odwiedź ten kraj - zdziwisz się i to
    > BARDZO MOCNO
    Znaczy taki motocykl dla dziecka z marketu rozwalajacy sie po 10 minutach
    zabawy to przypadek?

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 215. Data: 2009-04-26 18:42:33
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

    > na harleyach może się zna bo robił, o chińskich motocyklach zna się
    > najlepiej na świecie choć jak sam pisze, ani jednego nie dotknął

    jak sam pisze robił niejeden, masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego?
    rozumiem ze to sie nie liczy:
    "Nie dalej jak wczoraj wieczorem rozbieralismy z kumplem chinski skuter"

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 216. Data: 2009-04-26 18:48:09
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > "Nie dalej jak wczoraj wieczorem rozbieralismy z kumplem chinski skuter"

    skuter i nawet dwa quady
    sam pisał że motocykla żadnego
    no ale jeden skuter i dwa quady na kilkadziesiąt (albo i kilkaset) tysięcy
    jeżdzących po naszym kraju to wystarczy żeby zostać ekspertem a dla
    niektorych nawet "guru"
    i nie liczą się opinie posiadaczy albo firmowych serwisantów, którzy chwalą
    sprzęt

    to tak jakby ktoś napisał że mercedesy są do dupy bo ze szwagrem robiłem
    takiego co mu zamek wylata

  • 217. Data: 2009-04-26 18:50:42
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > No i najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że posiadacze chwalą, a
    > narzekają tylko tacy znawcy co nie wiedzą o czym piszą
    W takim razie pochwal sie czym jezdzisz .

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 218. Data: 2009-04-26 19:09:15
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > ja przecież przez 30 lat robiłem stalowe
    > może zna się na harleyach - nie wątpię, ale widzę że na chińskim sprzęcie

    Nie znam sie. Przepraszam ze sie odezwalem. W zyciu nie widzialem
    chinskiego motocykla. W zyciu tez nie naprawilem/zbudowalem zadnego
    motocykla. Nie wiem jak to sie robi, jakie materialy sie stosuje, nie
    umiem toczyc, spawac i klasc instalacji elektrycznych. W zyciu nie
    mialem w reku suwmiarki, mikrometru, tlok i wal korbowy widzialem w
    internecie. W sumie to ja nigdy nie mialem nawet motocykla ! Gdy mi sie
    w rowerze popsuje dynamo to jade do serwisu. Wole rower bo nie ma
    gaznika, a ja sie boje gaznikow bo sa skomplikowane. Wiem bo widzialem
    na Discovery.

    Niedlugo uzbieram sobie z kieszonkowego i kupie sobie chinski motocykl.
    I bede szczesliwy.

    I nie jestem Miecio tylko Piotr. Tak mi mama i tata dali na imie.

    I nie mow o mnie w trzeciej osobie bo mnie to wkurwia. W ogole prosze o
    mnie nie wspominac jesli nie rozmawiasz ze mna.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 219. Data: 2009-04-26 19:11:23
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > głupiego ?? nic z tych rzeczy
    > nie znam człowieka i szczerze mówiąc nie mam ochoty poznawać

    I vice versa. Mam dosyc dzbanow dookola na codzien.

    > po prostu drażnią mnie ludzie kreujący się na znawców skoro czegoś nawet nie
    > dotknęli...

    Dotykalem porsche ale nie znam sie na porsche.

    > na harleyach może się zna bo robił,

    Nie znam sie bo i po co ?

    > o chińskich motocyklach zna się
    > najlepiej na świecie choć jak sam pisze, ani jednego nie dotknął

    Zdefiniuj pojecie motocykl.

  • 220. Data: 2009-04-26 19:29:06
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Mustafa" <M...@b...xx> wrote in message
    > Ja mam - jeżdżę od 2 lat i dlatego śmieszą mnie opinie niektórych
    > "znaffffców" którzy wiedzą wszystko choć nawet tego nie dotknęli....

    To zechcesz odpowiedziec na mojego wczesniejszego posta? Bo widze, ze jak
    zadalem konkretne pytanie to olewasz, ciagle czepiajac sie cholernych
    bezpiecznikow. Przeciez w jednym konkretnym modelu moze ich nie byc - co nie
    znaczy, ze we wszystkich chinskich jednosladach ich nie ma. Pozwole sobie
    fragment tutaj wkleic:

    --
    pzdr:
    Ivam