  • 221. Data: 2009-04-26 19:35:33
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekGSXF pisze:

    > W takim razie pochwal sie czym jezdzisz .

    i co Ci sie udało naprawic ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 222. Data: 2009-04-26 20:01:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > i co Ci sie udało naprawic ;)

    no ja tez ciekam z niecierpliwoscia na odpowiedz :) Podejrzewam ze
    bedziemy pod duzym wrazeniem.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 223. Data: 2009-04-26 20:36:42
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > i co Ci sie udało naprawic ;)

    Ale co i po co mam naprawiać skoro jest ok ?
    Kupiłem nowy i wbrew opiniom "znaffffców" jeżdżę (oby jak najdłużej podobnie
    jak moi znajomi) choć wg "znaffffcy" już z 10 razy powinienem być w serwisie
    a motocykl powinien stać na kołkach.
    No bo guru tak powiedział..... Bo przecież widział na targach i zna się
    lepiej od tych co używają i serwisują.

    Kupiłem NOWY motocykl a nie 15 letnią japońską "nówkę"

  • 224. Data: 2009-04-26 20:40:31
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > Kupiłem NOWY motocykl a nie 15 letnią japońską "nówkę"

    Ale co kupiles nasz drogi Motocyklisto ?

  • 225. Data: 2009-04-26 20:43:53
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    >Podejrzewam ze bedziemy pod duzym wrazeniem.

    no to ciekawe jakie wrażenie wywoła na Tobie fakt, że pomimo Twoich opinii
    NIC sie nie zepsuło...

    CUD...... musi donek maczał w tym palce.........

  • 226. Data: 2009-04-26 20:44:30
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > a motocykl powinien stać na kołkach.
    > No bo guru tak powiedział..... Bo przecież widział na targach i zna się

    czyli nadal nie czytasz ze zrozumieniem i powtarzasz w kolko te same glupoty

    > Kupiłem NOWY motocykl a nie 15 letnią japońską "nówkę"

    faktycznie udzielasz odpowiedzi tylko na wygodne dla Ciebie pytania.

  • 227. Data: 2009-04-26 20:46:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > no to ciekawe jakie wrażenie wywoła na Tobie fakt, że pomimo Twoich opinii
    > NIC sie nie zepsuło...

    WOW !

    > CUD...... musi donek maczał w tym palce.........

    A nie wiem kto to ten Donek. Chlopak Twoj ?

  • 228. Data: 2009-04-26 20:48:23
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > Kupiłem NOWY motocykl a nie 15 letnią japońską "nówkę"

    Ciekaw jestem jak ten Twoj super mega chiper motocykl z Biedronki bedzie
    wygladal za 15 lat. Jak 15 letnia japonia czy jak 50 letnia wsk bez
    remontu ?

  • 229. Data: 2009-04-26 20:51:59
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > A nie wiem kto to ten Donek. Chlopak Twoj ?

    No widzisz - wychodzi na to że nie masz racji więc czepiasz się nie tego co
    trzeba żeby tylko wyjść na swoje......
    Chłopie - jak się na czymś znasz to Cie ludzie będą w tym temacie cenić. Ale
    jak się nie znasz to albo powiedz że się nie znasz albo sie nie wypowiadaj
    bo wychodzisz na "fachofffca".

    P.S.
    Dla mnie normalne jest to że facet ma dziewczynę
    Jeśli wg Ciebie facet powinien mieć chłopaka to bez komentarza.........

  • 230. Data: 2009-04-26 20:57:14
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Ciekaw jestem jak ten Twoj super mega chiper motocykl z Biedronki bedzie
    > wygladal za 15 lat. Jak 15 letnia japonia czy jak 50 letnia wsk bez
    > remontu ?

    Chłopie - jesteś żenujący....... do wróżki idź i to zarówno w tematach
    przyszłych jak i przeszłych.
    Bo widzę, że wszystko wiedz lepiej.

    Wyszło na to że skoro pomimo Twojej opinii teraz się nie psuje, to NA PEWNO
    zepsuje się za 15 lat bo przecież GURU absolutnie MUSI miec rację