    From: "Mustafa" <M...@b...xx>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chińska tandeta?
    Date: Sun, 26 Apr 2009 20:09:41 +0200
    <gsmtko$2qi$1@news.wp.pl> <gsn2ht$hgh$1@inews.gazeta.pl>
    <gsn31s$5rt$1@news.wp.pl> <gsn5sj$3jo$1@inews.gazeta.pl>
    <gsn69b$83d$1@news.wp.pl> <gsntlj$6p0$1@news.onet.pl>
    <gsnupv$ap7$1@news.onet.pl> <gsnvbb$ckj$1@news.onet.pl>
    <gsnvt6$pcr$1@news.wp.pl> <gso0nc$h9v$1@news.onet.pl>
    <gso0sd$pqq$1@news.wp.pl> <gso16n$j3p$1@news.onet.pl>
    <gso1bj$q91$1@news.wp.pl> <gso277$mmt$1@news.onet.pl>
    <gso2h4$qv8$1@news.wp.pl> <gso3bm$43m$1@inews.gazeta.pl>
    <gso3lt$rns$1@news.wp.pl> <gsonui$kk9$1@node1.news.atman.pl>
    <gsp0s6$d66$1@news.wp.pl> <gsp2tf$m6r$1@node1.news.atman.pl>
    <gspcmv$d66$9@news.wp.pl> <gspemr$iir$1@node2.news.atman.pl>
    <gspfk4$lf6$1@news.wp.pl> <gsphho$irk$1@node2.news.atman.pl>
    <gspk57$klo$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gstb5h$3at$1@news.onet.pl>
    <gsunss$ak5$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    > 1Znaczy chinski skuter jest zbiorowym wysilkiem umyslowym calego narodu
    > chinskiego? Smiala teza, potrafisz ja jakos udowodnic?

    czyżbys miał wspólne geny z niejaką M.Olejnik ??
    wciskasz komuś w usta swoje słowa, których ów ktoś w ogóle nie
    wypowiedział......

    potrafię udowodnić, że są bezpieczniki bo widziałem tylko widocznie ktoś nie
    potrafił ich znaleść bo być może myślał po swojemu a nie po wschodniemu

    > 2Jesli fachowiec nie znajduje bezpiecznikow w skuterze a nie ma w takiej

    moim zdaniem fachowcem można nazwać kogoś kto się na czymś zna i nie wstydzi
    się przyznać że na czymś innym (czego nie dotykał) się nie zna bo to
    całkowicie normalne
    ale jeśli ktoś mówi że robił skuter ale motocykla nie dotykał tylko mu się
    WYDAJE że jest do dupy to znaczy że tak naprawdę nie jest fachowcem tylko
    "panem mieciem" co to wicie rozumicie, plastikowe instalacje są do dupy bo
    ja przecież przez 30 lat robiłem stalowe
    może zna się na harleyach - nie wątpię, ale widzę że na chińskim sprzęcie
    kompletnie się nie zna

    > 3Chinskie naczynia sa do dupy,

    niezwykle śmiała teza.... są tacy co płacą za nie grubą "kapustę"

    > chinska elektronika jest do dupy, chinskie

    podejrzewam, że pół ekektronicznych urządzeń które masz w domu (łącznie z
    komputerem) jest made in china

    > zabawki sa do dupy,

    90% naszych dzieci się nimi bawi....

    > chinskie tekstylia sa do dupy...

    a jednak większośc ludzi ich używa

    > Tak, mam prawo przypuszczac, ze 90 % wyrobow z chin jest do dupy.

    no właśnie - przypuszczać
    a poświęć te 5 tys zł, dwa tygodnie i odwiedź ten kraj - zdziwisz się i to
    BARDZO MOCNO