  • Data: 2009-04-26 18:27:18
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości
    news:gt2816$7in$1@news.onet.pl...

    > czyżbys miał wspólne geny z niejaką M.Olejnik ??
    > wciskasz komuś w usta swoje słowa, których ów ktoś w ogóle nie
    > wypowiedział......
    "no bo wiesz.... jak miliardowy naród śmiał wymyślić miejsce dla
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    bezpieczników o którym rodzimy "fachowiec" nie słyszał.... toż to skandal i
    oznacza, że wszystko co chińskie jest do dupy..... "
    Twoje slowa. Podkrelslenie moje.

    > potrafię udowodnić, że są bezpieczniki bo widziałem tylko widocznie ktoś
    > nie potrafił ich znaleść bo być może myślał po swojemu a nie po
    > wschodniemu
    Hmm, jesli tak to pokaz gdzie ukryte sa bezpieczniki w chinskich skuterach.

    > moim zdaniem fachowcem można nazwać kogoś kto się na czymś zna i nie
    > wstydzi się przyznać że na czymś innym (czego nie dotykał) się nie zna bo
    > to całkowicie normalne
    > ale jeśli ktoś mówi że robił skuter ale motocykla nie dotykał tylko mu się
    > WYDAJE że jest do dupy to znaczy że tak naprawdę nie jest fachowcem tylko
    > "panem mieciem" co to wicie rozumicie, plastikowe instalacje są do dupy bo
    > ja przecież przez 30 lat robiłem stalowe
    > może zna się na harleyach - nie wątpię, ale widzę że na chińskim sprzęcie
    > kompletnie się nie zna
    Juz mi sie nie chce pokazywac ci cytata ale znajdz sobie post Kucza w ktorym
    mowi, ze osoboscie naprawial.

    > niezwykle śmiała teza.... są tacy co płacą za nie grubą "kapustę"
    To co mam ci teraz powiedziec, ze chodzi mi teraz o masowa produkcje? Czy
    bedziesz mi udowadnial, ze skutery produkowali juz w czasach dynasti Ming?

    > podejrzewam, że pół ekektronicznych urządzeń które masz w domu (łącznie z
    > komputerem) jest made in china
    Yhm, tylko nie nazywa sie to Ksi FI TIFI tylko Philips albo Sony albo
    Pioneer.

    > 90% naszych dzieci się nimi bawi....
    Taak? No to musze cie zmartwic moje dzieci nie bawia sie zabawkami za 20
    zlotych z marketu.
    Nie stac mnie na kupowanie gowna.

    > a jednak większośc ludzi ich używa
    Ty rozumiesz roznice pomiedzy : "wyprodukowano w chinach" a "wymyslono i
    wyprodukowano w chinach". Jesli chcesz powiedziec, ze wszystkie marki, ktore
    tam maja swoje produkcje nie maja woich standardow to gadasz glupoty.

    > no właśnie - przypuszczać
    > a poświęć te 5 tys zł, dwa tygodnie i odwiedź ten kraj - zdziwisz się i to
    > BARDZO MOCNO
    Znaczy taki motocykl dla dziecka z marketu rozwalajacy sie po 10 minutach
    zabawy to przypadek?

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8