  • Data: 2009-04-26 19:09:15
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mustafa pisze:

    > moim zdaniem fachowcem można nazwać kogoś kto się na czymś zna i nie wstydzi
    > się przyznać że na czymś innym (czego nie dotykał) się nie zna bo to
    > całkowicie normalne
    > ale jeśli ktoś mówi że robił skuter ale motocykla nie dotykał tylko mu się
    > WYDAJE że jest do dupy to znaczy że tak naprawdę nie jest fachowcem tylko
    > "panem mieciem" co to wicie rozumicie, plastikowe instalacje są do dupy bo
    > ja przecież przez 30 lat robiłem stalowe
    > może zna się na harleyach - nie wątpię, ale widzę że na chińskim sprzęcie
    > kompletnie się nie zna

    Nie znam sie. Przepraszam ze sie odezwalem. W zyciu nie widzialem
    chinskiego motocykla. W zyciu tez nie naprawilem/zbudowalem zadnego
    motocykla. Nie wiem jak to sie robi, jakie materialy sie stosuje, nie
    umiem toczyc, spawac i klasc instalacji elektrycznych. W zyciu nie
    mialem w reku suwmiarki, mikrometru, tlok i wal korbowy widzialem w
    internecie. W sumie to ja nigdy nie mialem nawet motocykla ! Gdy mi sie
    w rowerze popsuje dynamo to jade do serwisu. Wole rower bo nie ma
    gaznika, a ja sie boje gaznikow bo sa skomplikowane. Wiem bo widzialem
    na Discovery.

    Niedlugo uzbieram sobie z kieszonkowego i kupie sobie chinski motocykl.
    I bede szczesliwy.

    I nie jestem Miecio tylko Piotr. Tak mi mama i tata dali na imie.

    I nie mow o mnie w trzeciej osobie bo mnie to wkurwia. W ogole prosze o
    mnie nie wspominac jesli nie rozmawiasz ze mna.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!