  • Data: 2009-04-26 20:51:59
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie wiem kto to ten Donek. Chlopak Twoj ?

    No widzisz - wychodzi na to że nie masz racji więc czepiasz się nie tego co
    trzeba żeby tylko wyjść na swoje......
    Chłopie - jak się na czymś znasz to Cie ludzie będą w tym temacie cenić. Ale
    jak się nie znasz to albo powiedz że się nie znasz albo sie nie wypowiadaj
    bo wychodzisz na "fachofffca".

    P.S.
    Dla mnie normalne jest to że facet ma dziewczynę
    Jeśli wg Ciebie facet powinien mieć chłopaka to bez komentarza.........