  • Data: 2010-09-06 10:08:10
    Temat: Re: Chińska Ledlampka a USB
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > ROTFL :-D

    Jak pierwszy raz usłyszałem tę nazwę, nie byłem do końca pewien, czy
    sobie ze mnie jaj nie robą. Do dzisiaj nie wiem jak ktoś mógł wydumać
    nazwę, która kojarzy się z ogniem buchającym przy podłączaniu kabli
    (wszystkim znane z filmów, niektórym z własnych doświadczeń). Firama,
    która to wylansowała jest mistrzem w tworzeniu takich nietrafionych
    nazw. W swoim czasie uparli się, by na Wi-Fi mówić "Airport". Dawno to
    było, teraz im chyba już trochę przeszło. Ale dawno temu o publiczne
    Wi-Fi nie było tak łatwo jak teraz. Ja się w każdym razie po raz
    pierwszy z czymś takim spotkałem na jednym z dużych lotnisk. Wszelako
    nie na całym, acces point był tylko w wydzielonej poczekalni. No i od
    razu wyobraziłem sobie gościa z macbookiem pod pachą, biegającego po
    całym lotnisku i dopytującego się gdzie tu jest airport.

    --
    Jarek