  • 21. Data: 2011-08-17 16:40:52
    Temat: Re: Chevrolet Orlando - zna ktoś bliżej
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > ASO dalej drogie? Czytałem co nieco o lacetti i były jaja z elementarnymi
    > częściami takimi jak tarcze i klocki.

    Ja w swoim sparku miałem problem z filtrem powietrza (Filtron nie potrafił
    go dobrze
    skatalogować, a co za tym idzie - nikt ze sprzedawców nie był w stanie nic
    dobrać,
    więc skończyło się zakupem w ASO oryginału za 40 zł), problem był też z
    piórem
    wycieraczki tylnej (niestety z zamienników pasuje jeszcze jakaś chińska,
    dostępna
    na ebay'u, więc wliczając wysyłkę zapłaciłbym bajońską sumę) - tą na
    szczęście
    ASO sprzedaje za 30 zł.
    Generalnie całe autka leżą sobie w częściach gdzieś w składzie GM w Bredzie,
    natomiast do Polski idą koło 1,5 tygodnia. Na miejscu dostaniesz tylko
    części
    eksploatacyjne. Do tego w Warszawie np. drogi i badziewny serwis
    (zwłaszcza Towarowa, gdzie w ramach przeglądu chcieli mi doliczyć filtr
    kabinowy,
    którego po prostu w moim aucie nie ma, zaś na drugim przeglądzie doliczyli
    np. żarówkę,
    nie potrafiąc wskazać jakiej była marki, a dziwnym trafem była dokładnie
    taka sama
    jak ta z którą przyjechałem), zaś żonie wymienili "dramatycznie" zużyte
    klocki
    hamulcowe, na których brakowało może 3-4 mm względem oryginału.
    Ceny przeglądów przez telefon niestety różnią się też tam kilkukrotnie.

    Ze słabych punktów Chevroleta - warto zerknąć na lakier, przejeżdżając lekko
    po nim
    paznokciem. Być może wyższe modele robią trochę lepiej, niemniej w moim mam
    wrażenie,
    że niedługo będę miał biały podkład pod klamką, mimo tego że szczypię się z
    autem
    jak tylko mogę...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-08-17 17:48:41
    Od: a...@g...pl

    CeSaR wrote:

    > Jeśli dla osoby prywatnej to też dasz
    > radę po negocjacjach.

    Bzdura, nic nie wskóra. Chyba, że będzie brał coś z placu, a nie do
    produkcji.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 23. Data: 2011-08-17 17:58:41
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > MCP to normalna skrzynia mechaniczna z elektronicznym sterowaniem,
    > więc
    > rozsądnie traktowana wytrzyma tyle co samochód. Dlatego uważam, że to
    > lepszy wybór.

    A zmienia się w niej olej tak, jak w automacie?

    Z ciekawości pytam

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2011-08-17 18:00:45
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "pavellz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > hamulcowe, na których brakowało może 3-4 mm względem oryginału.
    > Ceny przeglądów przez telefon niestety różnią się też tam kilkukrotnie.

    Marki się zmieniają a Towarowa jest nadal taka sama jak przed laty. Ilość
    historii pod hasłem Towarowa jest ogromna i widać, że nadal rośnie :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2011-08-17 18:08:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 17:58:41 +0200, M1SLQ napisał(a):

    > A zmienia się w niej olej tak, jak w automacie?

    Tak jak w ręcznej - bo to jest ręczna skrzynia.
    Teoretycznie da się z niej zdjąć elektronikę i założyć wajchę - bez sensu,
    ale się da.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2011-08-18 06:20:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 13:06:24 +0200, Franc napisał(a):

    > Szukania 7. osobowego samochodu dla rodzinki ciąg dalszy (rodznka 2+2). C4
    (...)

    Uklad 2+3+2 siedzenia jest zawsze bardziej praktyczny niz 2+2+3. W dluzszej
    trasie mozesz posadzic doroslego kolo dzieciakow, zeby nie zawracaly
    gitary, a jednoczesnie miec je blisko, nie w bagazniku... No i masz
    5-osobowe auto z bagaznikiem, a w opcji nr 2 najczesciej musisz wybrac -
    albo 5 osob, albo bagaz.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 27. Data: 2011-08-18 10:15:54
    Od: "bd " <b...@N...gazeta.pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > gitary, a jednoczesnie miec je blisko, nie w bagazniku... No i masz
    > 5-osobowe auto z bagaznikiem, a w opcji nr 2 najczesciej musisz wybrac -

    I tak i nie, mam uklad chowany w podloge 2+2+3(1/2), wersje znane nam z EU
    Vanow moga miec 2+3+2 lub 2+2+3 lub ale co zrobic z foteami jak chcesz cos
    przwiezc, nawet jak robisz to raz do roku ;)

    swoj konfiguruje w nst. kombinacje
    2+1+3
    2+1+2
    2+0+3
    2+0+2
    2+0+0
    2+0+1
    2+0+2

    trzeci rzad to 2 na 1 os. ale raczej ciasno, no jak w wiekszej odmianie
    kompaktowego kombi tragedii niema, ale porownujac je do dwoch 1. rzedow to
    raczej siasno ;).

    2/3/2 to tez nie ideal, jezdzilem Turanem co to mial wlasnie niby ten lepszy
    rozklad i nikt juz sie nie zmiescil pomiedzy foteliki moich dzieciakow, moze
    gdyby byly starsze bez fotelikow byloby wiecej miejsca... ale ja i tak juz bym
    tam siedzila bokiem

    do ukladu 2+3+2 musi byc naprawde obszerny pojazd, albo komfort albo waskie zydle

    aha moj uklad 2+2+3 w przypadku wsadzenia doroslych w drugi rzad, a dzieciakow
    w trzeci staje sie tez 6-osobowy bo mocowanie fotelika jest po srodku
    podwojnej kanapy i albo drugi fotelik obok i to mocowany pasami (brak drugiego
    mocowania), albo jedna dorosla osoba.

    i ta mam ponad 580 dm3 bagaznika, gleboki i wysoki ale krotki moje wielkie
    walizy wchodza spokojnie

    Wszelakie Van-owate pojazdy to jednak kompromis, jedne mniejszy - ale np. co
    zrobic z fotelami - inne wiekszy, ale fotele chowaja sie w podloge inne to
    nabijanie klienta w szyjke od butelki ;) proponujac mu takiego Turana, albo
    G.Scenia wmawiajac, ze trzeci rzad jest mega wygodny, jak nie jestes mikrusem
    przejedz sie tam chocby 50 km ;).

    Do przewozu osob i to w mega komfortow sposob to jednak Bus, Vanowate do 5,4 m
    dlugosci to zawsze bedzie komromis ;).

    Wracajac do Orlando, jeszcze przed oficjalna premiera mocno sie krecilem obok
    tematu, potem jezdzilem wer. 1.8l i jechac jakos jechal, ale glosno bylo jak
    pamietam. Zycie jednak zeryfikowalo moje plany i kupilem cos co bylo bardziej
    w sferze marzen i obaw o jego wysokoa awaryjnosc oraz zdrowy rozsadek ;).

    Widuje Orlando na miescie, to taki klocek ktory ma kilka fajnych rowiazan ale
    to raczej wieksze kombi + lawka z tylu niz Van.

    Dla mnie Van musi miec duzy bagaznik, a nie polke na kanapke zamiast baganika
    przy postawionych wszyskich fotelach.

    pzdr
    bd