  • Data: 2013-10-19 23:09:41
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:l3o1ng$bto$3@node2.news.atman.pl...

    > Umm... Prąd do świateł idzie bezpośrednio przez wyłącznik??
    >
    > Dziwna konstrukcja - to już w ubiegłym wieku realizowano to
    > przekaźnikami...

    no i co ja na to poradzę? Było jak było. Nie zapytałem dealera czy obwody
    oświetlenia szły przez przekaźniki i nie uzależniałem od tego decyzji o
    zakupie samochodu. Widocznie konstrukcja wyłącznika zespolonego nie była
    przewidziana do długotrwałego przenoszenia obciążeń przez styki. Grzały się,
    wytapiał się plastik w którym były osadzone i się odkształcały itd. Tak to
    jest jak konstrukcją i produkcją rządzą księgowi. Zresztą było to jedyne
    uszkodzenie jakie przytrafiało mi się przez 10 lat posiadania tamtego
    samochodu.
    Teraz chcę po prostu uniknąć degradacji zwierciadeł