  • 20. Data: 2009-03-29 17:53:00
    Temat: Re: Chcesz kompakta? Moze warto poczekac?
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 17:59:24 +0100, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Ale do tego EOSa musisz dokupic jeszcze drugi obiektyw. A wiec dodatkowa
    > waga i cena.

    czemu musisz?

    > SLR z kitem 18-55 to polowa aparatu. Ile razy trzeba to tlumaczyc?

    Połowa? Matryce ma kilka np kilka razy wiekszą :)

  • 22. Data: 2009-03-29 18:15:37
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Krawatami usuwa ciąże. :P

    Chyba razem z ciężarną :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 23. Data: 2009-03-29 18:50:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1fu7dq7onxg7t$.yknqhda5sihf.dlg@40tude.net>,
    "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > czemu musisz?

    Po to zeby przynajmniej zblizyc sie do zakresu ogniskowych skoro chcesz
    porownywac z tym Sony.
    Z kitem 18-55 pozbawiasz sie przeciez mozliwosci robienia zdjec w wielu
    sytuacjach.

    > Połowa? Matryce ma kilka np kilka razy wiekszą :)

    Ale ci lustrzankowcy to demagodzy. Najpierw porownuja cenowo najtansza
    lustrzanke z kitem z wypasionym kompaktem. Potem twierdza, ze kit nie
    wystarczy, zeby wykorzystac lustrzanke. I trzeba dokupic drugi obiektyw.
    A potem, ze kitowe obiektywy sa do kitu i trzeba kupic cos lepszego. A
    potem, ze do tych obiektywow to trzeba lepszy korpus dokupic...
    Ech, marketingowcy kreca wami jak chca...

    TA

  • 24. Data: 2009-03-29 19:39:31
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 29 of Mar 2009 20:50, T...@s...in.the.world
    wrote:

> [...]
    > lepszego. A potem, ze do tych obiektywow to trzeba lepszy korpus
    > dokupic... Ech, marketingowcy kreca wami jak chca...

    Strasznie nam przykro, że nasze skręty powodują Twoje ech-y.
    Bardzo cierpisz?

    --
    nb

  • 25. Data: 2009-03-29 20:09:20
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

> [...]
    > potem, ze do tych obiektywow to trzeba lepszy korpus dokupic...
    > Ech, marketingowcy kreca wami jak chca...

    Ty też jesteś demagog - a do tego maruda.

    Nawet ten najmarniejszy Eos 1000 z najmarniejszym KITem kładzie owe
    "cudo" Sony na łopatki w plastyczności obrazu, szumach i prędkości
    działania.

    Co nie zmienia faktu, że jeden wybierze lustrzankę, inny kompakt, i
    dobrze. Wolna wola, wolny rynek. Chyba, że wspólnota europejska w osobie
    kolejnego wysokiego komisarza ds. nieróbstwa nakarze by posiadacze
    lustrzanek mieli specjalną licencję na robienie zdjęć, bo bez licencji
    to nie.

    --
    f1969

  • 26. Data: 2009-03-29 21:12:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze f1969:

    > w plastyczności obrazu

    :>

  • 27. Data: 2009-03-29 21:13:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Ale do tego EOSa musisz dokupic jeszcze drugi obiektyw. A wiec dodatkowa
    > waga i cena.
    > SLR z kitem 18-55 to polowa aparatu. Ile razy trzeba to tlumaczyc?

    Ba, i nie ma rozpoznawania twarzy!

  • 28. Data: 2009-03-29 21:19:50
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Po to zeby przynajmniej zblizyc sie do zakresu ogniskowych skoro chcesz
    > porownywac z tym Sony.

    A może wymyślimy inne kryteria, co?
    Może jakość obrazu, co?
    Może możliwość robienia zdjęć przy świetle zastanym?
    Może rozmywanie tła?
    No?

> [...]
    >
    > Ale ci lustrzankowcy to demagodzy. Najpierw porownuja cenowo najtansza
    > lustrzanke z kitem z wypasionym kompaktem.

    Oświecę cię. To nie jest wypasiony kompakt. To jest raczej taki polonez z
    doczepionym spojlerem i gównianą instalacją audio dającą pierdyliard
    decybeli z gibającymi się blokersami.

    > Potem twierdza, ze kit nie
    > wystarczy, zeby wykorzystac lustrzanke. I trzeba dokupic drugi obiektyw.

    To ty tak napisałeś.

    > A potem, ze kitowe obiektywy sa do kitu i trzeba kupic cos lepszego. A
    > potem, ze do tych obiektywow to trzeba lepszy korpus dokupic...

    To ty tak twierdzisz.

    > Ech, marketingowcy kreca wami jak chca...

    A tobie wcisnęli kit, że jakiś gówniany megazoom dla klientów MM to cudo i
    konkurencja dla lustrzanek.

  • 29. Data: 2009-03-29 21:27:46
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Ba, i nie ma rozpoznawania twarzy!

    Ciekawe kiedy wprowadza prawdziwe rozpoznawanie twarzy - aparat bedzie
    generował z głośniczka "Ciociu Gieniu, prosze sie usmiechnąć i odsłonić ucho
    wuja Karola, i wszycy w lewo bo mnie trzyma jakaś jełopa" ;-)))

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 30. Data: 2009-03-29 21:31:00
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 20:50:54 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Ale ci lustrzankowcy to demagodzy. Najpierw porownuja cenowo najtansza
    > lustrzanke z kitem z wypasionym kompaktem.

    a jaka jest różnica miedzy tanią a drogą lustrzanką? ilość punktów af?
    ergonomia? uszczelnienia? ilość zdjęć w serii?
    Jakość obrazu raczej jest podobna.

    > Potem twierdza, ze kit nie
    > wystarczy, zeby wykorzystac lustrzanke. I trzeba dokupic drugi obiektyw.
    > A potem, ze kitowe obiektywy sa do kitu i trzeba kupic cos lepszego.

    można jak ktoś potrzebuje.

    > potem, ze do tych obiektywow to trzeba lepszy korpus dokupic...

    po co?

    > Ech, marketingowcy kreca wami jak chca...

    ja tam nie mam ani lustrzanki ni takiego "wypasionego" kompakta. Poprostu
    nie chcialo by mi sie nosić zadnego z tych wielkich klamotów.
    Ale jesli miał bym wybór miedzy tymi dwoma to bym wziął te co oferuje
    (znacznie) lepsza jakość obrazu.