  • Data: 2014-01-27 23:59:02
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > A gdzie pisałem, że chętnie? Jak się bandżurii na drodze nie odstawia,
    > to nie ma potrzeby jeździć wyjaśniać cokolwiek.

    Znowu ten sam temat...
    Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma.
    Kilka osób poda przykłady ze takie dostało.

    Ot, merytoryczna dyskusja.
    Zeby nie było - ja wiem ze kilka dostałem zdecydowanie "z winą".

    Ale wiem tez ze conajmniej jeden dostałem bez winy.
    Przyjałem, bo wtedy jeszcze miałem podejscie, ze jak policjant mówi, to wie
    co mówi.
    Tak zapłaciłem jeszcze kilka innych ale miałem tylko podejrzenia, ze az
    dziwne ze tak szybko jechałem. Ale zweryfikowac swojego podejrzenia nie
    umiałem.

    Obecnie juz nigdy nie przyjmę na słowo.

    Ale i tak dostaję - ostatnio 63 na 50...
    Cóż... dbanie o tfu... bezpieczenstwo.