  • Data: 2014-01-27 23:57:58
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 22:39:57 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > Ja się z tym zgadzam. Sam zapłaciłem kilka zasadnych mandatów. Nie
    >
    > zgadzam się jednak na to, by bez braku 100% pewności karać ludzi
    >
    > potencjalnie i często niewinnych. Zresztą zazwyczaj to działa tak, że
    >
    > jak już nas zatrzymają to uznajemy, że może faktycznie przekroczyliśmy,
    >
    > może faktycznie aż tyle etc. Dopiero kiedy trafi Ci się sytuacja, kiedy
    >
    > jesteś w 100% pewien, że nie przekroczyłeś zaczynasz się zastanawiać.
    >
    > Wgryzłem się trochę w temat radarów/fotopradarów i lidarów, przez ponad
    >
    > rok, nagrywałem policjantów dokonujących pomiary. Jeden pomiar na

> [...]

    I chwała wam za to i czapki z głów. Ale nigdy nie będzie pomiarów nie obarczonych
    jakimś błędem. Jeśli jutro by przyszło do mnie pisemko że dwa miesiące temu
    przekroczyłem prędkość pod Mrągowem To bez względu na to czy pomiar był prawidłowy
    czy nie to jestem w stanie udowodnić ze wtedy może i przekroczyłem prędkość ale 500
    kilometrów od Mrągowa. Jeśli w tym czasie byłbym pod Mrągowem to bym miał pecha że
    mnie złapali albo ze sam się dałem złapać. Tutaj niektórzy mają dziwny sposób
    myślenia. Jechałem szybciej niż było wolno i mnie złapali i mam zapłacić. Znaczy się
    są osranymi chujami. A`oni tylko swoją pracę wykonali. Może i mają cichy prikaz
    wykonywania jakiegoś planu. Ale nie muszą nikogo jadącego prawidłowo specjalnie
    gnębić jak jadących nieprawidłowo mają na pęczki.