-
Data: 2014-01-27 23:57:58
Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 22:39:57 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
> W dniu 27.01.2014 22:13, Artur Maśląg pisze:
>
> > W dniu 2014-01-27 21:41, jerzu pisze:
>
> >> On Mon, 27 Jan 2014 08:30:20 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
>
> >>
>
> >>> Jak przestrzegasz przepisów to Ciebie to mniej więcej tak dotyczy jak
>
> >>> kulawego co go pies w protezę ugryzł.
>
> >>
>
> >> Jesteś pewien? Bo ja nie bardzo.
>
> >
>
> > Jerzu, mam znajomych którzy powożą nie dostawczakiem jak Ty,
>
> > a dorosłymi ciężarówkami (przebiegi też pewnie większe) i jakoś
>
> > potwierdzają opinię Drobia - jak przepisów przestrzegasz to nie
>
> > ma zasadniczo szans, by były z tego jakiekolwiek problemy. Jak są,
>
> > to wynikają niestety z łamania przepisów.
>
>
>
> Ja się z tym zgadzam. Sam zapłaciłem kilka zasadnych mandatów. Nie
>
> zgadzam się jednak na to, by bez braku 100% pewności karać ludzi
>
> potencjalnie i często niewinnych. Zresztą zazwyczaj to działa tak, że
>
> jak już nas zatrzymają to uznajemy, że może faktycznie przekroczyliśmy,
>
> może faktycznie aż tyle etc. Dopiero kiedy trafi Ci się sytuacja, kiedy
>
> jesteś w 100% pewien, że nie przekroczyłeś zaczynasz się zastanawiać.
>
> Wgryzłem się trochę w temat radarów/fotopradarów i lidarów, przez ponad
>
> rok, nagrywałem policjantów dokonujących pomiary. Jeden pomiar na
>
> dziesięć był wykonany zgodnie ze sztuką, reszta nie była pewna co do
>
> wyniku. Nawet aby zmierzyć długość ołówka trzeba wiedzieć, że liniką ma
>
> leżeć równolegle. Pomiar prędkości wbrew pozornemu mniemaniu nie jest
>
> łatwy, to nie jest pstryk i mamy pomiar, a i same mierniki pozostawiają
>
> wiele do życzenia. To ja ze Sławkiem, zmusiliśmy policjantów do
>
> przeczytania instrukcji Iskry, za naszą sprawką w całej Polsce pojawiali
>
> się smutni panowie z KG i odbywało się gremialne czytanie instrukcji
>
> wraz z tłumaczeniem. Po prostu pojmij, pomiar ma być albo w 100% pewny,
>
> albo musi być możliwość jego weryfikacji. Na koniec zabiję Ci ćwieka,
>
> zgodnie z instrukcją Fotorapid nie jest miernikiem bezobsługowym, przy
>
> każdym powinien stać operator i organoleptycznie sprawdzać, czy
>
> przypadkiem fr nie błyska ludziom na oko jadącym wolno i w przypadku
>
> wykrycia takiego przypadku fr powinien zostać natychmiast wyłączony. Dla
>
> potrzeb GITD zmieniono ZT a samą instrukcję zamknięto w pliku z hasłem,
>
> nie wiedząc, że te hasełka z zipów i rarów to o kant dupy potłuc, jak
>
> ktoś ma pojęcie jak to ugryźć.
>
>
>
>
>
> --
>
> anacron
>
> Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
>
> Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
I chwała wam za to i czapki z głów. Ale nigdy nie będzie pomiarów nie obarczonych
jakimś błędem. Jeśli jutro by przyszło do mnie pisemko że dwa miesiące temu
przekroczyłem prędkość pod Mrągowem To bez względu na to czy pomiar był prawidłowy
czy nie to jestem w stanie udowodnić ze wtedy może i przekroczyłem prędkość ale 500
kilometrów od Mrągowa. Jeśli w tym czasie byłbym pod Mrągowem to bym miał pecha że
mnie złapali albo ze sam się dałem złapać. Tutaj niektórzy mają dziwny sposób
myślenia. Jechałem szybciej niż było wolno i mnie złapali i mam zapłacić. Znaczy się
są osranymi chujami. A`oni tylko swoją pracę wykonali. Może i mają cichy prikaz
wykonywania jakiegoś planu. Ale nie muszą nikogo jadącego prawidłowo specjalnie
gnębić jak jadących nieprawidłowo mają na pęczki.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.14 23:59 Budzik
- 28.01.14 00:04 Gotfryd Smolik news
- 28.01.14 00:21 WOJO
- 28.01.14 00:14 Gotfryd Smolik news
- 28.01.14 00:30 Gotfryd Smolik news
- 28.01.14 01:37 k...@g...com
- 28.01.14 07:35 Myjk
- 28.01.14 07:45 Myjk
- 28.01.14 07:50 Myjk
- 28.01.14 07:51 Myjk
- 28.01.14 07:56 Myjk
- 28.01.14 08:00 Myjk
- 28.01.14 08:11 dddddddd
- 28.01.14 08:31 Artur Maśląg
- 28.01.14 08:33 dddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu