eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChcą nas w dupę j.... :/Re: Chcą nas w dupę j.... :/
  • Data: 2014-01-27 22:39:57
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 27.01.2014 22:13, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2014-01-27 21:41, jerzu pisze:
    >> On Mon, 27 Jan 2014 08:30:20 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
    >>
    >>> Jak przestrzegasz przepisów to Ciebie to mniej więcej tak dotyczy jak
    >>> kulawego co go pies w protezę ugryzł.
    >>
    >> Jesteś pewien? Bo ja nie bardzo.
    >
    > Jerzu, mam znajomych którzy powożą nie dostawczakiem jak Ty,
    > a dorosłymi ciężarówkami (przebiegi też pewnie większe) i jakoś
    > potwierdzają opinię Drobia - jak przepisów przestrzegasz to nie
    > ma zasadniczo szans, by były z tego jakiekolwiek problemy. Jak są,
    > to wynikają niestety z łamania przepisów.

    Ja się z tym zgadzam. Sam zapłaciłem kilka zasadnych mandatów. Nie
    zgadzam się jednak na to, by bez braku 100% pewności karać ludzi
    potencjalnie i często niewinnych. Zresztą zazwyczaj to działa tak, że
    jak już nas zatrzymają to uznajemy, że może faktycznie przekroczyliśmy,
    może faktycznie aż tyle etc. Dopiero kiedy trafi Ci się sytuacja, kiedy
    jesteś w 100% pewien, że nie przekroczyłeś zaczynasz się zastanawiać.
    Wgryzłem się trochę w temat radarów/fotopradarów i lidarów, przez ponad
    rok, nagrywałem policjantów dokonujących pomiary. Jeden pomiar na
    dziesięć był wykonany zgodnie ze sztuką, reszta nie była pewna co do
    wyniku. Nawet aby zmierzyć długość ołówka trzeba wiedzieć, że liniką ma
    leżeć równolegle. Pomiar prędkości wbrew pozornemu mniemaniu nie jest
    łatwy, to nie jest pstryk i mamy pomiar, a i same mierniki pozostawiają
    wiele do życzenia. To ja ze Sławkiem, zmusiliśmy policjantów do
    przeczytania instrukcji Iskry, za naszą sprawką w całej Polsce pojawiali
    się smutni panowie z KG i odbywało się gremialne czytanie instrukcji
    wraz z tłumaczeniem. Po prostu pojmij, pomiar ma być albo w 100% pewny,
    albo musi być możliwość jego weryfikacji. Na koniec zabiję Ci ćwieka,
    zgodnie z instrukcją Fotorapid nie jest miernikiem bezobsługowym, przy
    każdym powinien stać operator i organoleptycznie sprawdzać, czy
    przypadkiem fr nie błyska ludziom na oko jadącym wolno i w przypadku
    wykrycia takiego przypadku fr powinien zostać natychmiast wyłączony. Dla
    potrzeb GITD zmieniono ZT a samą instrukcję zamknięto w pliku z hasłem,
    nie wiedząc, że te hasełka z zipów i rarów to o kant dupy potłuc, jak
    ktoś ma pojęcie jak to ugryźć.


    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: