  • Data: 2014-01-27 22:13:30
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-27 21:41, jerzu pisze:

    > Jesteś pewien? Bo ja nie bardzo.

    Jerzu, mam znajomych którzy powożą nie dostawczakiem jak Ty,
    a dorosłymi ciężarówkami (przebiegi też pewnie większe) i jakoś
    potwierdzają opinię Drobia - jak przepisów przestrzegasz to nie
    ma zasadniczo szans, by były z tego jakiekolwiek problemy. Jak są,
    to wynikają niestety z łamania przepisów. Oczywiście, opinie co do
    zasadności stanowionego przepisu czy poczuwania się do winy
    (bo tamten jechał szybciej, miał tylko 10kg mniej) są różne,
    ale jakoś nie ma wątpliwości, że mandatów za nic to się jednak
    nie dostaje. Kto jak kto, ale oni się pilnują, ponieważ zarobić
    coś ekstra to nie problem, a utraty uprawnień to się można
    szybko dorobić...