  • 21. Data: 2010-05-21 17:13:05
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    SDD napisał:
    > Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i
    > gadac, a ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem
    > dokladnei o czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem

    Trudno uwierzyć, że człowiek (podobno istota myśląca) może tak postąpić. A
    jeszcze trudniej uwierzyć, że ktoś tym się publicznie chwali!

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 22. Data: 2010-05-21 17:28:25
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 maja 2010 19:13, Akarm pisze:

    > Trudno uwierzyć, że człowiek (podobno istota myśląca) może tak postąpić.
    > A jeszcze trudniej uwierzyć, że ktoś tym się publicznie chwali!

    A wiesz co to jest manipulacja?
    I wiesz również o tym, że zawsze możesz trafisz na "większa rybę" od
    siebie? Bez względu na to, jak jesteś wysoko myślącą istotą.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 23. Data: 2010-05-21 17:34:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No wiesz, przy abonamentach po 15 zl, to 2 zl jest sporym zyskiem :-)

    No akurat u mnie te 2 zl zostalyby wchloniete przez kwote abonamentu -
    zostaje mi kilka zl luzu.
    Ten numer trzymam in dlatego, ze kilka lat temu przy przedluzaniu umowy
    dostalem 90 minut ekstra, ktore sa pomimoi ze aneks dawno (ok 4 lata temu)
    sie skonczyl. Minuty ekstra wciaz sa + 40 minut ktore mam z Ery Premii
    sprawiaja, ze 130 minut za 24,40 , ktore pochlania takze oplaty za uslugi
    dodatkowe jest calkiem przyzwoita oferta.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2010-05-21 17:36:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno uwierzyć, że człowiek (podobno istota myśląca) może tak postąpić. A
    > jeszcze trudniej uwierzyć, że ktoś tym się publicznie chwali!

    Sugerowalbym pewna powsiagliwosc w takim intensywnym bronieniu operatora.
    A co, gdybym np. byl w strefie slabego zasiegu i nie doslyszal o co kaman? A
    "1" czy "2" czy "3" wcisnelaby sie przypadkowo?
    Uwazam ze tego typu praktyki sa przede wszystkim bardzo chamskie i bardzo
    zle swiadcza o operatorze.
    Ciekawe, ze z Playa Fresha nic jeszcze mi takiego nie zadzwonilo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2010-05-21 17:37:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhvdda6.f20.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Ale to normalna umowa "poza siedzibą" masz 10 dni aby z niej
    > zrezygnować - trzymaj się tego, nie mogą się wyprzeć, masz

    W stosunkach z PTC nie jestem konsumentem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2010-05-21 18:05:28
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > sie skonczyl. Minuty ekstra wciaz sa + 40 minut ktore mam z Ery Premii
    > sprawiaja, ze 130 minut za 24,40 , ktore pochlania takze oplaty za uslugi
    > dodatkowe jest calkiem przyzwoita oferta.

    W playu masz to samo za 14,5 pln.

  • 27. Data: 2010-05-21 18:06:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W playu masz to samo za 14,5 pln.

    Oczywiscie numer stacjonarny w komorce i e-mail z powiadamianiem SMSem
    rowniez jest w tej cenie?
    Jesli tak, zaraz dzwonie i zmieniam operatora.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 28. Data: 2010-05-21 18:12:33
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > usluga "Granie na czekanie" zostanie aktywywana w ciagu kilku godzin.

    Jak ja nienawidzę tej usługi. Ryczy do ucha jakieś kiepskiej jakości gówno
    wybrane przez człowieczka, który tym wyborem usiłuje narzucic światu swoją
    koncepcję jedynie wspaniałej sztuki audio. A ja jestem zmuszony do
    wsłuchiwania
    się w ten ryk bo nie mam innej możliwości sprawdzenia czy ten matoł już
    odebrał
    połączenie. To wspaniały sposób na maksymalne ograniczenie chętnych do
    dzwonienia
    na mój numer.

  • 29. Data: 2010-05-21 18:25:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > połączenie. To wspaniały sposób na maksymalne ograniczenie chętnych do
    > dzwonienia
    > na mój numer.

    W Erze ta usluga nie jest taka najgorsza - kiedys korzystalem i bylo nawet
    mozna nagrac swoj dzwiek (nie wiem jak teraz), ustawic go selektywnie dla
    poszczególnych numerow (z wildcardami typu dla "*" dowolnej cyfry ) i system
    rozpoznawal kto dzwoni i przypisywal stosowny dzwiek nawet dla numerow
    zastrzezonych.
    Sam bym byl sklonny nawet to znowu wlaczyc, tym bardziej, ze mi moj obecny
    abonament to wchlonie, ale licza sie zasady.
    To ja mam decydowac kiedy jaka usluge wlaczac a nie operator.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2010-05-21 18:52:50
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>

    > Ale to normalna umowa "poza siedzibą"

    Co w niej normalnego ? Nie wiesz nawet kto dzwoni a miałbyś z nim zawierać
    umowę ? Zastanów się !!!