  • Data: 2010-05-21 18:25:39
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ht6ief$5sm$1@news.onet.pl...

    > połączenie. To wspaniały sposób na maksymalne ograniczenie chętnych do
    > dzwonienia
    > na mój numer.

    W Erze ta usluga nie jest taka najgorsza - kiedys korzystalem i bylo nawet
    mozna nagrac swoj dzwiek (nie wiem jak teraz), ustawic go selektywnie dla
    poszczególnych numerow (z wildcardami typu dla "*" dowolnej cyfry ) i system
    rozpoznawal kto dzwoni i przypisywal stosowny dzwiek nawet dla numerow
    zastrzezonych.
    Sam bym byl sklonny nawet to znowu wlaczyc, tym bardziej, ze mi moj obecny
    abonament to wchlonie, ale licza sie zasady.
    To ja mam decydowac kiedy jaka usluge wlaczac a nie operator.

    Pozdrawiam
    SDD