  • Data: 2010-05-22 08:48:37
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skylla pisze:

    > Jak widzisz, społeczność tutejsza zawsze prawie trzyma stronę operatora
    > :-). Ciekawe dlaczego. Tymczasem masz niewątpliwie racje, że każde takie
    > sztuczki należy piętnować i uprzedzać innych. Podobne numery są z
    > darmową usługą przez tydzień czy miesiąc, która robi się sama płatna i
    > włączają ci ja sami, ale wyłaczyć musisz już sam, itp...
    > Oczywiście umowy i ich warunki czytać trzeba, ale nie całkiem fer
    > sztuczki operatorów piętnować też. Tym bardziej że ich ofiarami padają
    > często ludzie starsi, którym powinno się pomagać a nie ich naciągać.

    Popieram Era ma za to krecheeeeee.

    PS. ostatnio uświadamiałem moich rodziców żeby w razie wsiadania do
    taksówki patrzyli co pisze na szybach czy nie jest to przypadkiem
    "przewóz osób z grube pieniądze" Zrobili wielkie oczy że jest to zgodne
    z prawem i policja nie bardzo ma na to paragraf.
    O takich naciągaczach trzeba głośno trąbić!!!