  • Data: 2010-05-21 18:12:33
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ht5ugi$8hs$1@news.onet.pl...

    > usluga "Granie na czekanie" zostanie aktywywana w ciagu kilku godzin.

    Jak ja nienawidzę tej usługi. Ryczy do ucha jakieś kiepskiej jakości gówno
    wybrane przez człowieczka, który tym wyborem usiłuje narzucic światu swoją
    koncepcję jedynie wspaniałej sztuki audio. A ja jestem zmuszony do
    wsłuchiwania
    się w ten ryk bo nie mam innej możliwości sprawdzenia czy ten matoł już
    odebrał
    połączenie. To wspaniały sposób na maksymalne ograniczenie chętnych do
    dzwonienia
    na mój numer.