  • Data: 2010-05-22 09:09:57
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ht6i43$4t5$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > news:ht6i17$4ki$1@news.onet.pl...
    >

    >> W playu masz to samo za 14,5 pln.
    >
    > Oczywiscie numer stacjonarny w komorce

    Mam voipa na frycku i czteroosobową rodzinę więc nie widzę potrzeby
    stosowania
    tego rozwiązania w moim przypadku. Stacjonarny musi zostać w domu dla
    pozostałych osób.

    i e-mail z powiadamianiem SMSem
    > rowniez jest w tej cenie?

    A to już podpada pod niewolnictwo/uzaleznienie. Jeśli czekam na @ to od
    czasu do czasu (np. godzina ?)
    łączę się ze skrzynką przy pomocy pakietu ale pocztę sprawdzam wieczorem tak
    jak skrzynkę
    "analogową" po przyjściu do domu.

    > Jesli tak, zaraz dzwonie i zmieniam operatora.

    Takiego uzależnienia jeszcze nie wspierają ;-)